سیاسی >>  انتخابات >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۶۱۲۹۰

وزیر کشور: میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است

وزیر کشور با بیان اینکه میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است، گفت: در راستای برگزاری انتخابات، عوامل اجرایی، استانداری ها، فرمانداری ها و غیره آمادگی کامل دارند.

احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین اهدای زمین‌ به خانواده‌های خوش جمعیت استان مرکزی در شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری انتخابات، عوامل اجرایی، استانداری ها، فرمانداری ها و غیره آمادگی کامل دارند و تجهیزات کامل در آنجا توزیع شده است و یک انتخابات در نهایت امنیت و با صلابت کامل با امانت داری مخصوص دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داده شد، برگزار خواهد شد.

وی افزود: امانت داری و احساس مسئولیت شدید در دولت همچنان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم برقرار است و روز به روز با رقابت بیشتر بین داوطلبان‌ فضای انتخاباتی غلیظ تر می شود و امیدواریم با شور و شعور انتخاباتی مردم،به نتایج عالی دست پیدا کنیم. انتظار است داوطلبان و حامیان کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و با رعایت همه ضوابط قانونی انتخابات عالی برگزار و شخص اصلح انتخاب شود.

وزیر کشور تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌ها میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است، حدود 60 هزار شعبه و 90 هزار نقطه رای گیری و بیش از 340 شعبه در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات و مکه و مدینه برای امر انتخابات مستقر خواهد شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: نهضت مسکن و جوانی جمعیت به طور جدی ادامه خواهد داشت و امیدواریم این کار ارزشمند تا انتها همانگونه که توسط شهید رئیسی دنبال می‌شد توسط رئیس جمهور بعدی نیز دنبال شود و این وعده ای که مردم در انتظار آن هستند تا آخر به خوبی انجام شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات