صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۶۰۳۲۵
وحیدی در جمع خبرنگاران:

همه مردم خود را برای یک مشارکت گسترده آماده کنند

وزیر کشور گفت: امیدواریم با حضور همگان و همراهی اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تأثیرگذار، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و همه مردم خود را برای یک مشارکت گسترده آماده کنند.

احمد وحیدی صبح امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را با شروع ثبت‌نام داوطلبان آغاز می‌کنیم.

وی افزود: این انتخابات نیز همچون انتخابات مجلس در کمال امنیت و سلامت و رقابت خوب و مشارکت گسترده همه مردم عزیز انجام خواهد شد و همه خود را برای آن آماده کنند.

وزیر کشور بیان کرد: فرایند انتخابات به مدت ۵ روز برای ثبت‌نام، ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها و ۱۴ روز برای تبلیغات داوطلبان تداوم خواهد داشت و در ۸ تیرماه رأی‌گیری انجام می‌شود. در شرایط فعلی که نقطه تحولی در تاریخ جمهوری اسلامی است، با وجود وقوع ضایعه بزرگ شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش، با هدایت‌های رهبری انقلاب و پیش‌بینی‌های قانون اساسی، هیچ خللی در اداره کشور به وجود نیامد.

وحیدی تأکید کرد: امیدواریم با حضور همگان و همراهی اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تأثیرگذار، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و در همه مراحل آن تمامی ضوابط برای یک انتخابات خوب و مبتنی بر اخلاق اسلامی رعایت شود و همگان نیز خود را برای مشارکت گسترده در ۸ تیر آماده کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات