سیاسی >>  انتخابات >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۶۱۷۶۷
سعید جلیلی:

برنامه‌ای مدون برای بهبود معیشت مردم دارم

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهبود وضع اقتصادی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما است؛ ما برنامه‌های کلان و جزیی برای بهبود معیشت مردم در نظر گرفته‌ایم.

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دیدار مردمی و به منظور سخنرانی پیرامون مسائل روز وارد بازار تهران شد.

جلیلی در حاشیه این بازدید در مورد وضعیت اقتصاد کشور اظهار کرد: بهبود وضع اقتصادی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها ما است؛ ما برنامه‌های کلان و جزئی برای بهبود معیشت مردم در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در مورد این مساله در مناظره‌های تلویزیونی توضیح دادم، افزود: وضع معیشتی و اقتصادی مردم با برنامه‌های مدونی که تنظیم کرده‌ایم، بهتر می‌شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من همه مردم ایران را دوست داشته و برایشان آرزوی آرامش و خوشبختی دارم. بنابراین شرایط اقتصادی را درک می‌کنم و برنامه مدونی دارم که قابلیت اجرایی دارد.

جلیلی تصریح کرد: مساله امروز ما مساله اقتصاد و معیشت مردم است و ما به این موضوع واقف هستیم.

وی تصریح کرد: به محض شروع به کار دولت چهاردهم مردم بهبود وضعیت اقتصادی را حس می‌کنند چراکه من از همین قشر مردم هستم و شرایطشان را درک می‌کنم.

جلیلی تاکید کرد: من به آقای پزشکیان احترام می‌گذارم اما امروز مردم باید انتخاب کنند که کدام مسیر برای کشور مناسب است؛ بهبود وضعیت اقتصادی و جهش اقتصادی یا بازگشت به دورانی که اقتصاد کشور به برجام گره خورده بود.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات