صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۶۰۵۷۶

تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری چه زمانی آغاز می‌شود؟

مهلت تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری براساس برنامه‌زمانبندی از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه به‌مدت ۱۵ روز برنامه‌ریزی شده با این حال، اما هر زمانی که نتایج بررسی صلاحیت‌ها اعلام شود، تبلیغات کاندیدا‌ها هم آغاز خواهد شد.

دقیقا ۲۳ روز دیگر تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یعنی روز جمعه ۸ تیرماه باقی مانده است، زمان ثبت‌نام داوطلبان نیز دو روز است که به پایان رسیده و اعضای شورای نگهبان هم در دومین روز بررسی صلاحیت‌های داوطلبان قرار دارند.

اگرچه مهلت تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری براساس برنامه‌زمانبندی از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه به‌مدت ۱۵ روز برنامه‌ریزی شده، ولی هر زمانی که نتایج بررسی صلاحیت‌ها اعلام شود، تبلیغات کاندیدا‌ها هم آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان در این باره گفته که برای اینکه کاندیدا‌ها زمان مناسبی برای تبلیغات داشته باشند، جلسات بررسی صلاحیت‌ها فشرده و چند نوبته در حال برگزاری است.

وی همچنین تاکید کرده که زمان تبلیغات پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها آغاز خواهد شد.

هادی طحان نظیف همچنین تاکید کرده که شورای نگهبان بررسی‌ها را دقیق انجام خواهد داد. همه چیز نیز بر اساس تقویم زمان‌بندی در حال پیش رفتن است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

گفتنی است در قانون ۲، پنج روز که جمعا ۱۰ روز می‌شود برای بررسی صلاحیت‌ها در نظر گرفته شده، ولی به جهت شرایط ایجاد شده در برنامه زمانبندی ستاد انتخابات ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها پیش بینی شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات