سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۶۱۹۲۶

اصلاح‌طلبان چرا پزشکیان را استیضاح کردند؟

مدیران پزشکیان در وزارت بهداشت مداوم در حال سفر هستند، و در یک سال ۶۹۹۲ سفر خارجی داشته‌اند، تا جایی که یکی از معاونین در ۸ ماه اول سال، ۷۲ روز در سفر خارجه‌ی ژنو، سوسیس و انگلیس بوده است.

 این روزها مسعود پزشکیان در حالی از سوی اصلاح‌طلبان رادیکال به عنوان نامزد اصلح در انتخابات معرفی شده است که در مجلس ششم به دلیل پارتی بازی و انتخاب همشهریانش در وزارت بهداشت استیضاح شده است.

عدم رعایت ملاک‌های مطروحه دولت اصلاحات در انتخابات مدیران و ضعف مدیریت کلان، انتصاب افراد کم تجربه بدون تخصص لازم، حذف نیروهای فعال و دلسوز از جمله دلایلی بوده است که بر اساس آن اصلاح‌طلبان پزشکیان را استیضاح کرده بودند.

اصلاح‌طلبان چرا پزشکیان را استیضاح کردند؟ + سند

در بخشی از گزارش بررسی صلاحیت پزشکیان آمده است:

از ۱۰ محور استیضاح وزیر، محور اول حول ضعف مدیریت کلان این وزارتخانه و عدم رعایت و انتخاب افراد کم تجربه است. در این باب وزیر بهداشت و درمان برای این مسوولیت ناکارآمد است، زیرا این وزارتخانه در زمینه‌ی مدیریت کلان دارای مشکل است. هنوز مشخص نیست که معاونان وزیر از نظر وظیفه‌ دارای چه نقشی هستند. قائم مقام شخص وزیر تا به حال ۴ بار تغییر کرده است.

در بخش جالب توجه دیگری از این گزارش به این موضوع اشاره شده است که مدیران پزشکیان در وزارت بهداشت مداوم در حال سفر هستند، و در یک سال ۶۹۹۲ سفر خارجی داشته‌اند، تا جایی که یکی از معاونین در ۸ ماه اول سال، ۷۲ روز در سفر خارجه‌ی ژنو، سوسیس و انگلیس بوده است.

اصلاح‌طلبان چرا پزشکیان را استیضاح کردند؟ + سند

با شروع دور دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، ستاد مسعود پزشکیان که در انحصار مسئولان دولت روحانی و اصلاح‌طلبان است، با استفاده از تاکتیک قدیمی رقیب‌هراسی و بیان ادعاهای واهی چون نداشتن کارنامه در حال بازتولید یک رقابت ناسالم هستند بدون توجه به این موضوع که بیشت سال قبل‌تر از این نامزد امروزشان را به همان دلایل استیضاح کرده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات