سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۶۱۹۷۲

خزعلی مطرح کرد؛ تاکید رئیس جمهور شهید بر نقش پررنگ زنان در تصمیم‌گیری دستگاه‌ها

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه چهارشنبه دولت گفت: تاکید رئیس جمهور شهید بر نقش پررنگ زنان در تصمیم‌گیری دستگاه‌ها بود.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با حضور خبرنگاران در گزارشی از عملکرد این معاونت، ضمن تشکر از خبرنگاران و روایتگران رسانه‌ها از خدمات دولت سیزدهم گفت: دو سال و ۱۰ ماه پیش توفیق این را داشتم که مسئولیت معاونت زنان و امور خانواده رئیس جمهور را بر عهده بگیرم و در آسیب‌شناسی این معاونت موضوع تشریفاتی و سیاسی بودن این معاونت مطرح بود که به بسیار به چشم می‌خورد و تلاش کردیم در این مدت این موضوع را کاهش دهیم.

وی افزود: با همه گروه‌های سیاسی مرتبط بوده و همکاری داشتیم و موضوع تشریفاتی بودن این معاونت را به حداقل رساندیم به گونه‌ای که خانم‌ها شاهد ارتقا پست‌های خود در دستگاه‌های اجرایی بودند و بر اساس تاکید رئیس جمهور شهید زنان باید در تصمیمگیری‌های دستگاه‌ها نقش و مداخله داشته باشند.

خزعلی تاکید کرد: خود رئیس جمهور در شوراهای عالی تصمیم‌گیری تعدادی از خانم‌های متخصص را منصوب کردند و همینطور با ارتقای پست مشاوران که هم‌تراز معاونت وزیر و مدیر کل است، در جهت الزام برای مشارکت زنان در تصمیم سازی‌ها، اقدام شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات