تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۶۱۹۸۶

اقدام به خودکشی شماری از اسرای اسرائیلی

سخنگوی نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ابوحمزه امروز چهارشنبه فاش کرد که برخی از اسرای اسرائیلی اقدام به خودکشی کرده‌اند.

سخنگوی نظامی سرایا القدس اعلام کرد که شماری از اسرای دشمن اسرائیلی در نتیجه ناامیدی شدید از اهمال دولت اشغالگر در قبال مسئله آنها، اقدام به خودکشی کرده‌اند.

وی افزود که از زمان جنایت وحشیانه النصیرات و در سایه تداوم سیاست شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، رفتار با اسرای اسرائیلی نیز تغییر کرده است و «اسرای دشمن از برخی امتیازات، محروم شده‌اند».

ابوحمزه تاکید کرد که تصمیم ما در سرایا القدس برای رفتار با اسرای دشمن مانند رفتار آن‌ها با اسرایمان در زندان‌های صهیونیستی است، این تصمیم تا زمانی که دولت تروریست به اقدامات ناعادلانه خود در قبال مردم و اسرای ما ادامه دهد، به قوت خود باقی خواهد ماند.

این در حالی است که باشگاه «اسیر» فلسطینی روز گذشته با صدور بیانیه‌ای درباره وضعیت اسرای فلسطینی اعلام کرد که به سبب ادامه محدودیت‌ها، دست و پای برخی از اسرا در زندان‌های صهیونیستی بدون تزریق داروی بی‌حسی قطع شده است.

در این بیانیه آمده است که رژیم اشغالگر، اسرای جدیدی را که از نوار غزه به گروگان می‌گیرد را به مدت ۲۴ ساعت در غل و زنجیر و با چشمانی بسته نگاه می‌دارد و آن‌ها در معرض ضرب و جرح و یا حملات سگ‌های پلیسی هستند.

سیاست جنایتکارانه «گرسنگی دادن» اسرای غزه، تحقیر و تجاوز به آن‌ها به یک امر روتین در زندان‌های اسرائیل تبدیل شده است و اخیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ایتمار بن‌گویر خواستار شلیک گلوله به سر اسرای فلسطینی و اعدام آن‌ها شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات