سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۶۲۰۸۸

پیام تبریک مخبر به رئیس جمهور منتخب: امیدوارم با پایان رقابت‏های انتخاباتی فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور آغاز شود

سرپرست ریاست جمهوری در پیامی با تبریک به رئیس جمهور منتخب و آرزوی توفیق برای وی تصریح کرد: اکنون که رقابت‏های انتخاباتی پایان یافته، امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

متن پیام محمد به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ و فهیم ایران
حضور حماسی شما مردم آگاه و همیشه در صحنه کشورمان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از مردم‏سالاری دینی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و موجب خشنودی همه مشتاقان و دوستداران این مرز و بوم و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور شد.
بی‌تردید این مشارکت پرشور، مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقه‏مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود؛ این رویداد غرورآفرین در حالی صورت گرفت که دشمنان نظام همه ابزارهای تبلیغی را برای ایجاد تردید در نقش‏آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود به کار گرفتند ولی ملت ایران با هوشیاری، زمان‏شناسی و مشارکت گسترده، یکبار دیگر مانع از تحقق خواست بیگانگان شد.
قطعا پیروز اصلی این رویداد ملی، مردم عزیز ما هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات ملی خود افزودند و نشان دادند همچنان مصمم، استوار و امیدوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعالانه دارند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید، حضرت آیت‌الله رئیسی و تجلیل از خدمات ماندگار ایشان، این حضور آگاهانه را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید،‌ نامزدهای محترم این دوره از انتخابات و به‏ویژه خالق اصلی این حماسه، ملت بزرگ ایران تبریک می‏گویم و ضمن تبریک صمیمانه به رئیس جمهور منتخب، برای جناب آقای دکتر پزشکیان، آرزوی توفیق در انجام این رسالت عظیم را دارم و امیدوارم به پشتوانه اعتماد مردمی بتوانند با خدمتگزاری شایسته، پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران باشد.
لازم می‏دانم بار دیگر از تلاش‏های مستمر و شبانه‌‏روزی دست‌‏اندرکاران برگزاری این انتخابات از جمله شورای محترم نگهبان، وزارت محترم کشور، هیئت‏های اجرایی و نظارت، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه‏، خبرنگاران و به ویژه رسانه ملی و تمامی فعالان عرصه اطلاع‏رسانی و گروه‏ها، احزاب و جریان‏های سیاسی که نقشی در افزایش مشارکت ملی داشتند، قدردانی نمایم.
اکنون که رقابت‏های انتخاباتی پایان یافته، امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.
محمد مخبر
سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات