سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۶۲۱۱۸

جلیلی: وظیفه داریم به قوای سه‌گانه کمک کنیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز در دیدار با رئیس جمهور منتخب گفتم در مسیر حرکت کشور، قوای سه گانه و همه وظیفه داریم که کمک کنیم.

سعید جلیلی شامگاه امشب در گردهمایی قدردانی از زحمات فعالان ستادهای مردمی خود با عنوان «امتداد حماسه حضور» بیان کرد: آنچه ما را دور هم جمع کرده حرکتی است که از صدر اسلام شروع شده و در کربلا به اوج خود رسیده و امروز در آستانه ظهور امام زمان (عج) به یاری خدا ما نیز وظیفه خود را انجام می دهیم.

وی افزود: افتخار این را داریم که دین خدا را یاری کنیم آنچه ما را جمع کرده صرفا یک حرکت سیاسی نیست، برای حمایت از یک نفر خاص است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری از دیدار خود با مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: رهبر معظم انقلاب از شور انتخاباتی مردم و رعایت اخلاق مناظره ها ابراز رضایت کردند.

جلیلی بیان کرد: اگر همه ما از این موضوع درک داریم این حرکت یک حرکت بزرگی است که پایان نیافته، بلکه کار ما خیلی وقت است شروع شده و با قوت ادامه خواهیم دادید.

وی گفت:‌ افق‌های بلند و روشن را نگاه می کردیم و کارهای عظیمی را برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی انجام دادیم، توانستیم 14 میلیون نفر را در این انتخابات با خود همراه کنیم. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: فضای دوستی و همدلی را که ایجاد شده قدر بدانیم و دچار حاشیه نشویم. 

جلیلی گفت: امروز در دیدار با رئیس جمهور منتخب گفتم در مسیر حرکت کشور، قوای سه گانه و همه وظیفه داریم که کمک کنیم.

وی افزود: اما اگر در جایی خطایی رخ دهد باید به رفع آن کمک کنیم و مسئولیم که کمک کنیم تا خطاها و نقایص موجود رفع شود.

جلیلی با بیان اینکه دولت سایه بر مبنای گفتمان دینی است، گفت: دولت سایه در دولت رقیب اگر هست برای دولت رفیق هم هست.

بر اساس این گزارش، محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی نیز طی سخنانی بیان کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یاد گرفتیم با هم کار کنیم این یک سرمایه است و باید آن را تقویت بکنیم.

  وی با بیان اینکه در این انتخابات یاد گرفتیم که به جای خواص به توده مردم تکیه کنیم، اظهار داشت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متدین ترین و خالص ترین جمع شکل گرفت.

منصوری با تاکید بر اینکه سعید جلیلی از سرمایه های کشور است، خاطر نشان کرد: سعید جلیلی به خاطر کسب رای از اصول خود عبور نکرد و از امتیازهایی که داشت، استفاده نکرد. 

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی افزود: برای این انتخابات کار تشکیلاتی نکرده بودیم یا لشکر رسانه ای تشکیل ندادیم.

منصوری پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت و افزود: از مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه ذره ای از نتیجه انتخابات ناامید و خسته نیستیم، گفت: از ساعت 12 شب روز جمعه نتیجه نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می دانستیم.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات