سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۶۳۰۲۷

وزیر کشور: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم

وزیر کشور خطاب به استانداران، گفت: باید همه به رئیس‌ جمهور منتخب در ادای وظایف که خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی است، کمک کنیم و از بُن دندان باور کنیم که موفقیت ایشان، پیروزی همه ما است.

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در نشست با استانداران سراسر کشور در مشهد، اظهار داشت: ما نیز با تمام وجود موفقیت پزشکیان را خواستاریم و برای موفقیت رئیس‌ جمهور منتخب دعا می‌کنیم و باید همه به رئیس‌ جمهور منتخب در ادای وظایف که خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی است، کمک کنیم و از بُن دندان باور کنیم که موفقیت ایشان، پیروزی همه ما است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت، افزود: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انصافا یک نمای جدیدی از جایگاه ریاست جمهوری ترسیم کردند.

وحیدی با قدردانی از زحمات استانداران در سراسر کشور، ابراز کرد: همانند رئیس جمهور شهید که شب و روز در خدمت انقلاب و مردم بودند، استانداران هم زحمات بسیاری کشیدند و دستاوردهای فراوانی از این تلاش بی‌وقفه در کشور شکل گرفت.

وزیر کشور گفت: توفیق خدمت را شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به ما عطا کردند و از روح مطهر آن شهید و شهدای خدمت می‌خواهیم دست ما را در ادامه راه بگیرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاندار شهید مالک رحمتی نیز افزود: شهدا روشن‌کننده محفل ما هستند و از آنها درخواست شفاعت داریم، بر همین اساس باید گفت که «در حالی دولت سیزدهم به اتمام می‌رسد که یک روحیه معنوی همراه با گرامیداشت یاد شهدای خدمت حاکم بر فضاهای گوناگون است».

وحیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به اعضای دولت سیزدهمف خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «دولت سیزدهم از دولت‌هایی بود که از ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کرد و اگر این دولت ادامه می‌یافت احتمال زیاد می‌دادم بسیاری از مشکلات اقتصادی حل ‌شود»، این سخن ایشان با توجه به اشراف معظم له بسیار مهم بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات