تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۶۳۲۱۳

تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

بر اساس گزارش‌های واصله، رژیم صهیونیستی یکی از مناطق بیروت را مورد حمله پهپادی قرار داد.

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های محلی در بیروت، پایتخت لبنان،‌ دقایقی قبل، ارتش رژیم صهیونیستی طی یک عملیات پهپادی، ضاحیه بیروت را مورد هدف قرار داد. اطلاعات اولیه حاکی از وقوع انفجار در منطقه اطراف فرودگاه رفیق حریری و در پشت بیمارستان بهمن است.

تاکنون هیچ جزئیاتی از این حمله منتشر نشده است. برخی از منابع خبری مدعی شده اند که این حمله، با هدف یکی از شخصیت‌های مرتبط با سازمان حزب الله لبنان صورت گرفته است.

حزب الله لبنان نیز تاکنون هیچ موضع گیری رسمی در رابطه با این حمله نداشته است. منابع عبری زبان گزارش داده اند که ارتش این رژیم، از ترس پاسخ حزب الله لبنان به این حمله، در حالت آماده باش قرار گرفته است.

گزارش های ضد و نقیض از هدف حمله صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت

الجزیره گزارش داد منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی ادعا کردند که هدف از حمله به حومه جنوبی بیروت، ترور نفر دوم حزب‌الله لبنان بوده است.

بیروت

این منابع ادعا کردند رژیم صهیونیستی در این حمله قصد داشته فؤاد ابومحسن رئیس ستاد کل حزب‌الله لبنان را ترور کند.

هنوز جزئیات بیش‌تری در این خصوص منتشر نشده است.

واکنش ساکنان حومه جنوبی بیروت به حمله رژیم صهیونیستی

ساکنان حومه جنوبی بیروت پس از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به این منطقه ضمن برگزاری تظاهرات ندای «لبیک یا حسین» سر دادند.

شکست عملیات تروریستی صهیونیست‌ها در جنوب بیروت

علی‌رغم ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر ترور یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی امشب در جنوب بیروت، گزارش منابع خبری از محل حادثه حاکیست که این عملیات صهیونیست‌ها شکست خورده و «فواد شکر» که گفته می‌شد هدف اصلی صهیونیست‌هاست الحمدلله شهید نشده است.

بیروت

با این وجود در این حمله تروریستی ۲ نفر از شهروندان لبنانی به شهادت رسیده‌اند. حمله تروریستی صهیونیست‌ها به بیمارستانی در بیروت خسارت زد.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از یک منبع ارشد در حزب الله گفت که عملیات ترور رژیم صهیونیستی شکست خورد.

 

منابع صهیونیست: هیج اطمینان از موفق بودن عملیات نداریم

موریا اسراف، خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که منابع سیاسی به وی گفته اند که هیچ اطمینان کاملی در اسرائیل در مورد موفقیت عملیات ترور در بیروت وجود ندارد.

حزب‌الله درخواست‌ها برای عدم پاسخ به حمله اسرائیل را رد کرده است

رویترز گزارش کرد حزب‌الله لبنان درخواست‌ها برای عدم پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را رد کرد.

وزارت خارجه روسیه امروز سه‌ شنبه در واکنش به حمله رژیم اشغالگر قدس به جنوب لبنان با صدور بیانیه‌ ای این تهاجم را محکوم کرد. در بیانیه صادر از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: حمله‌ به بیروت نقض آشکار قوانین‌ بین‌المللی است.

در روزها اخیر و پس از برخورد یک موشک به مجدل شمس، تعداد از غیر نظامیان کشته شدند. علی رغم آنکه حزب الله لبنان اعلام کرد که هیچ ارتباطی با این حمله ندارد و شواهد نشان دهنده آن است که این انفجار بر اثر فیل شدن موشک پدافندی رژیم صهیونیستی است، اما مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی بدون ارائه سند قابل قبولی، مدعی شدند که مسئولیت این حمله با حزب الله لبنان است و به زودی اقدام متقابل علیه حزب الله انجام خواهد شد. حزب الله لبنان هشدار داده بود که در صورت هرگونه خطای محاسباتی از سوی این رژیم، صهیونیست‌ها باید با تبعات جبران ناپذیر آن روبه رو شوند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات