اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۶۴۱۵۷

حمایت مجمع کارآفرینان ایران از وزرای پیشنهادی اقتصادی

مجمع کارآفرینان ایران در بیانیه ای از برخی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، نفت، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی حمایت کرد.

در متن بیانیه آمده است: صحنه تاریخ در حال ورق خوردن است و ناظران برای پرواز دوباره ایران به انتظار رای اعتماد نمایندگان ملت نشسته‌اند. جامعه ایران در شرایطی آماده آغاز به کار دولت جدید است که از دردهای بی‌شماری در رنج است و بیش از همیشه محتاج و منتظر چشیدن طعم بهبود است و در مقطع کنونی، با انتخاب وزرای دولت چهاردهم، در عمل راه برای ورود به دور تازه‌ای از اصلاحات اقتصادی و اجتماعی باز می‌شود.

بسیاری از اندیشمندان و دلسوزان ایران در ماه‌های اخیر و به بهانه انتخابات، از همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی دعوت کرده‌اند تا از در تعامل و همکاری درآمده و باب تغییر ریل حکمرانی را در ایران بگشایند. اکنون در طلیعه همکاری مجلس و دولت برای انتخاب وزرا، مجمع کارآفرینان ایران این تحولات را به فال نیک گرفته و آن‌را آغازی بر یک دوره جدید از اقدام و اصلاح از سوی عالی‌ترین مدیران کشور برای بهبود کیفیت زندگی همه مردم ایران می‌داند. مدیران عالی‌رتبه دولت نیز برای دست زدن به اصلاحات و ورود به عرصه خدمت نیازمند رای قاطع نمایندگان ملت هستند.

در روزهای گذشته تنی چند از نامزدهای تصدی وزارتخانه‌های اقتصادی با اعضا مجمع کارآفرینان ایران دیدار کردند و آنان را در جریان دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل مهم کشور و برنامه خود برای رفع چالش‌ها و عبور از موانع قرار دادند و برنامه‌های برخی وزرای پیشنهادی مورد مطالعه قرار گرفت. این تشکل اقتصادی لازم می‌داند دیدگاه خود را با ملت ایران و نمایندگان محترم و شریف مردم در مجلس شورای اسلامی به اشتراک بگذارد.

اعضای مجمع کارآفرینان ایران در اثنای تعامل با چهار تن از گزینه‌های دولت جهت تصدی وزارتخانه‌های اقتصادی، نکات قوت و مزیت‌های برجسته‌ای را در برنامه‌های «عبدالناصر همتی» گزینه تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی، «محسن پاک‌نژاد» گزینه تصدی وزارت نفت، «نوری قزلجه» گزینه تصدی وزارت جهاد کشاورزی و «فرزانه صادق مالواجرد» گزینه دولت برای تصدی وزارت مسکن، راه و شهرسازی دید و در بیانات آنان به نشانه‌های روشنی از فهم مسائل و راه حل آنان پی برد.

به همین دلیل نیز مجمع کارآفرینان ایران به عنوان مهمترین تشکل پیشران‌های اقتصادی کشور که بزرگترین واحدهای صنعتی بخش خصوصی را در کنار خود دارد، موافقت خود را برای انتخاب این افراد به‌منظور حضور در کابینه و تیم اقتصادی دولت اعلام کرده و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهد با رای مثبت خود به این چهار چهره دانشمند و دلسوز، زمینه تغییر مسیر و اصلاح فرآیندها در دولت جدید فراهم شود.

مجمع کارآفرینان ایران همچنین آمادگی خود را برای همکاری پیوسته با مجلس و دولت در مسیر سازندگی و توسعه ایران اسلامی اعلام می‌دارد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات