سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۶۴۲۱۵

پرداخت معوقات پرستاران با پیگیری سازمان اطلاعات سپاه

جامعه پرستاری کشور همواره در خط مقدم خدمت به سلامت مردم و بیماران قرار دارد، اما هیج گاه نتوانسته عایدی مناسبی از خدماتی که ارائه می دهد، به دست بیاورد.

طی روزهای گذشته برخی از کادر درمان به دلیل عدم پرداخت مطالبات صنفی از جمله پرداخت نامناسب تعرفه خدمات، مبلغ پایین اضافه کار، کمبود نیروی انسانی و انباشت مطالبات سابق در برخی مناطق گلایه‌هایی داشتند.

متأسفانه جامعه پرستاری کشور همواره، آن طور که باید و شاید مورد تکریم و توجه متولیان نظام سلامت در ادوار مختلف دولت‌ها قرار نگرفته و همین موضوع باعث شده تا گروه پرستاری، احساس کند که خدمات و تلاش‌های نیروهای پرستاری برای سیاست‌گذاران و سیاستمداران و تصمیم گیران حوزه سلامت، چندان ارزشی ندارد.

همچنین اجرای ناقص قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری آن هم بعد از گذشت بیش از یک دهه از تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، تأخیرهای طولانی مدت در پرداخت کارانه ها و اضافه کاری‌های پرستاران، شیفت‌های اجباری و…، از جمله گلایه‌های جامعه پرستاری است که متولیان نظام سلامت هیچ وقت نتوانسته اند آن طور که لازم است، جوابگوی پرستاران باشند.

با پیگیری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در روزهای اخیر، بخشی از معوقات پرستاران واریز شده است، بخش قابل توجهی از کادر زحمتکش درمان به ویژه جامعه پرستاران پس از اقدامات هوشمندانه صورت گرفته اقدامات عادی روزانه را چون گذشته از سرگرفته‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات