سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۶۴۲۲۱

وزیر صمت: جهش تولید را پیگیری می‌کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای، جهش تولید را پیگیری می‌کنیم و چارچوبی که می‌خواهیم به آن عمل کنیم، برنامه هفتم توسعه است.

«سیدمحمد اتابک» صبح امروز پنجشنبه اول شهریورماه، پس از اخذ رأی اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برای تصدی سکان هدایت وزارت صمت، در ساختمان ستادی این وزارتخانه در خیابان سمیه حضور یافت و نشستی را با اعضای شورای معاونان این وزارتخانه برگزار کرد.

وی با همراهی «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت دولت سیزدهم، کار خود را در این وزارتخانه آغاز کرد و در جلسه معاونان وزارت صمت حضور یافت.

در این نشست، اتابک در جمع معاونان و مدیران این وزارتخانه با بیان اینکه با دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای، جهش تولید را پیگیری می‌کنیم، گفت: دولت آقای پزشکیان دولت خاصی است و مهمترین مساله در دولت چهاردهم، مساله وفاق ملی است و من امیدوارم که بتوانیم این موضوع را در ارکان دولت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه چارچوبی که می‌خواهیم به آن عمل کنیم، چارچوب برنامه هفتم توسعه است، افزود: اختلاف نظرهایی هست اما زمانی می‌توانیم با هم همکاری کنیم که شرایط در وزارتخانه و کشور بهتر شود. امیدوارم همه با هم در وزارتخانه بتوانیم همدل و همراه باشیم.

در این جلسه همچنین علی‌آبادی در دیدار صمیمی با مدیران وزارت صمت، موفقیت‌های بدست آمده در حوزه‌های مختلف را حاصل تلاش‌های مجدانه و جهادی همکاران این وزارتخانه، ادارات کل استانی، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه دانست.

براساس این گزارش، «سیدمحمد اتابک» عصر روز چهارشنبه ۳۱ مرداد و با کسب رأی اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم انتخاب شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات