سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۵۰۴۵۹

وزیر صمت: انتظار مردم اصفهان برای بهره‌مندی از طرح‌های آبرسانی طولانی نمی‌شود

وزیر صمت گفت: طرح انتقال به اصفهان اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. این طرح مربوط به تأمین آب صنابع است اما در درجه اول برای آب شرب مردم نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عباس علی‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با نتایج سفر خود به اصفهان اظهار داشت: اصفهان نصف جهان است و سفر یک روزه در آن کم است.

وزیر صمت: انتظار مردم اصفهان برای بهره‌مندی از طرح‌های آبرسانی طولانی نمی‌شود

وی با اشاره به بازدید از طرح‌های انتقال آب به اصفهان عنوان کرد: در این سفر ابتدا موضوع آب به دلیل اهمیت آن مورد بررسی قرار گرفت و از طرحی که در این راستا قرار است اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد بازدید شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه روند حرکت کار خوب است اما نیازمند پیگیری است، گفت: امیدواریم در زمان و موعد مقتضی که خیلی دور نیست مردم اصفهان از مواهب این طرح بهره‌مند شوند؛ البته این طرح مربوط به تأمین آب صنابع است اما در درجه اول برای آب شرب مردم نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: سرمایه‌گذاری توسط وزارت صمت و شرکت‌های صنعتی و معدنی انجام می‌شود و این کار بسیار مهم و باارزشی است که با کمک مردم انجام می‌‌شود. باید توجه داشت که این طرح رافع همه مشکلات آب اصفهان نیست و باید به طور مستمر ادامه پیدا کند.

وی در ارتباط با وضعیت کارخانجات صنعتی اصفهان بیان کرد: همانطور که از اصفهان انتظار می‌رود، پیشرفت‌های خوبی در زمینه تولید لوازم خانگی رخ داده و تقاضای ما از مردم این است که فریب دلالان و تبلیغ‌کنندگان کالای خارجی را نخورند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: سرمایه‌گذاری عظیمی برای کالاهای ایرانی صورت گرفته و با کیفیت بسیار خوب در حال تولید است؛ ممکن است مشکلاتی نیز وجود داشته باشد اما باید توجه داشت که این مشکلات می‌تواند در کالاهای خارجی نیز دیده شود و همه باید برای رفع تدریجی آنها کمک کنیم.

وی ادامه داد: کالاهای ایرانی قابل اعتماد بوده و کارخانه‌های آنها در مقابل مشکلات پاسخگو هستند؛ ما سعی می‌کنیم نظارت خود را بر دقت لازم در تحویل کالا و انجام پروسه‌های استاندارد اعمال کنیم.

علی‌آبادی با اشاره به بازدید از فولاد مبارکه تصریح کرد: طرح‌های ارزشمندی که در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در حال پیگیری است مورد بازدید قرار گرفت؛ در این کارخانه بر پروژه‌های مختلفی تمرکز شده است که مهم‌ترین آنها پروژه‌های ناظر بر تنوع‌‌بخشی به خدمات و کالاهای ارائه شده و همچنین ارتقا کیفیت آنها است.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در این کارخانه درحال انجام است و در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها هم برای استان اصفهان و هم برای خود فولاد مبارکه کارهای خوبی انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بررسی مشکلات فعالان اقتصادی استان اصفهان عنوان کرد: برخی از چالش‌های فعالان اقتصادی به زودی قابل حل است اما برخی از آنها نیازمند زمان است و باید برای آنها راه حل پیدا شود. برخی از مشکلات آنها مربوط به قوانین و مقررات است که ممکن است برای فردی محدودیت ایجاد کند اما نگاه ما نسبت به این مسائل باید کلان باشد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات