صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۶۴۸۶۲

مدیران انقلابی لازمه مدیریت کشور هستند

ابوالفضل ظهره وند نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جوان آنلاین در خصوص برخی هجمه های صورت گرفته علیه مدیران ارشد  دولت سیزدهم از جمله دکتر صحرایی وزیر سابق آموزش وپرورش گفت: "به طور کلی در حال حاضر  یک عده از جناح راست  و عده ای از جناح  چپ در مسایل و موضوعاتی مانند انتصاب وزرا یا مدیران توسط رییس دولت جدید حمله می کنند.این حملات اشتباه است. ما باید صبوری کرده و اجازه بدهیم آقای پزشکیان در  جایگاهی که اکنون قرار گرفته اند، مستقر شده و جا بیافتند و تصمیمات خود را بگیرند و ببینند واقعا با چه مشکلاتی مواجه است، چقدرش واقعی بوده و چقدرش تبلیغاتی است. بعد از  آن ما می توانیم  نقد کنیم، نقد هم باید کارشناسانه باشد ما اصلا بحث راست و چپ نداریم روی هر دوی اینها  میشود  نقد جدی وارد کرد."
ظهره وند با بیان اینکه  آقای پزشکیان  عنوان کرده می خواهد دولت وفاق ملی داشته باشد، ابراز کرد: این یعنی  شکلی از به اصطلاح دولت ائتلافی یعنی هم از راست باشد هم از چپ باشد. باید ببینیم بالاخره در این صحنه منافع ملی ما چگونه اجرای عملیاتی می شود؟ ظهره وند گفت: بحث ما اصلا چپ و راست نیست بحث، بحث کارآمدی است و ایشان هم  همواره در رقابت انتخاباتی بحث از مدیریت علمی و کار کارشناسی می کردند. وی ادامه داد: ایشان هم مسئولیت دارد و هم در جایگاه پاسخگو خواهد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: " اگر چنانچه آقای رئیس جمهور  مفهوم انقلابی بودن را از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی درست دریافت کنند، قطعاً نیروهایی که انتخاب می‌کنند پر انرژی ، توانمند و معتقد به آرمانهای انقلاب خواهند بود. انقلابی بودن اصل است و باید از مفاهیم چپ و راست عبور کرد. حضرت آقا هم همواره روی این مفهوم  از انقلابی بودن تاکید دارند . بحث ایشان نه چپ و نه راست است . انقلابی بودن به نظر من قشنگترین و شفاف ترین و بهترین معیار  است و میت وانم بگویم فرا جناح  چپ و راست است یعنی کسی که خودش را نمی‌بیند و خدا رو می بیند.
انقلابی کسی است که آمادگی دارد از خودش بگذرد ، همواره در مسیر  آرمان های انقلاب حرکت کند،   به امامت، ولایت فقیه و  سیره علوی باور داشته باشد و    خدمت کردن را برای خودش امتیاز بداند. یک مدیر انقلابی  پاک دست و ساده زیست است و   زندگی شفافی دارد لذا مدیران انقلابی لازمه مدیریت کشور هستند.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات