صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۶۷۵۰۲

نتانیاهو و احتمال هلاکت از درون

بنیامین نتانیاهو، نهمین نخست‌وزیر باند جنایتکار صهیونیستی که در ۱۹۶۷ میلادی از فیلادلفیای آمریکا جهت پیوستن به ارتش نسل‌کش صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی بازگشت را می‌توانیم به عنوان «خون‌آشام‌ترین نسل‌کش هزارۀ سوم» مورد شناسایی قرار دهیم.
پایگاه بصیرت / گروه بین الملل/ رضا صارمی

بنیامین نتانیاهو، نهمین نخست‌وزیر باند جنایتکار صهیونیستی که در ۱۹۶۷ میلادی از فیلادلفیای آمریکا جهت پیوستن به ارتش نسل‌کش صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی بازگشت را می‌توانیم به عنوان «خون‌آشام‌ترین نسل‌کش هزارۀ سوم» مورد شناسایی قرار دهیم. خون‌آشامی که رکورد طولانی‌ترین دورۀ تصدی نخست‌وزیری در سرزمین‌های اشغالی را در اختیار دارد.

نکته قابل توجه و اوج ارتشا و کلاهبرداری نتانیاهو، این اَبَرجانی هزاره سوم، آنجا بود که در سال ۱۹۹۹ میلادی، کتاب «صلح پایدار» را تألیف و منتشر نمود! شاید بتوان تنها فردی که جنایت‌هایش در طول تاریخ معاصر جهان با نتانیاهو قابل مقایسه است را آدولف هیتلر بدانیم؛ البته شاید بعد از این قیاس، بهتر باشد که از هیتلر به خاطر این اهانت عذرخواهی نماییم.

تنها از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به بعد، این موجود شیطان‌صفت، موجب کشته شدن حداقل ۴۳ هزار نفر و مفقودالاثر شدن حداقل ۱۰ هزار نفر گشته است، آنچه که در این آمار مورد تأکید است، استفاده از واژۀ «حداقل» در خصوص ارقام است و قطعا آمار واقعی، بسیار فراتر از این اعداد است.

آنچه که این نسل‌کشی تاریخی را برای نتانیاهو بسیار پرهزینه و پرچالش ساخت، ابعاد جهانی یافتن، این اَبَرجنایت بود. امروز دیگر هیچ نقطه‌ای از مساحت ۵۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار کیلومتر مربعی کرۀ زمین وجود ندارد که در آن صدای انزجار و نفرت از نتانیاهو و باند جنایتکار صهیونیستی به گوش نرسد. این متأثر شدن قلوب مردم جهان از مظلومیت انسان‌ها در غزه و لبنان، موجب شده است که حتی برخی از سیاسیون غربی نیز مجبور گردند هرچند به ظاهر، از نتانیاهو حمایت علنی نکنند.

در دل سرزمین‌های اشغالی نیز، هر روز شاهد تظاهرات گسترده در اعتراض به سیاست‌ها و اقدامات «بی‌بی» هستیم
بر اساس واقعیت‌های موجود، آنچه که امروز بر خود آمریکایی‌ها و صهیونیسم جهانی نیز پرواضح است، این واقعیت است که نتانیاهو جز هزینه، دردسر و ضرر، برایشان هیچ سود و منفعتی نخواهد داشت؛ لذا احتمال آن وجود دارد که در هیئت‌های اندیشه‌ورزی خود، در انتها به این تصمیم برسند که در شرایط موجود راهی جز حذف فیزیکی این «عنصر اضافه و هزینه‌ساز» وجود ندارد و این حذف کردن فیزیکی را با به کار بردن نهایت ظرافت انجام خواهند داد، به طوری که نمودِ جهانی و رسانه‌ای آن، «یک مرگ پر ابهام» باشد. البته این اتفاق به شرطی خواهد افتاد که قبل از رسیدن به آن روز، حق‌طلبان و مدافعانِ جهان‌گسترِ مردم مظلوم غزه و لبنان که برای ریختن خونِ نجسِ نتانیاهو، امروز تشنه‌تر از همیشه هستند، نتانیاهوی افقی را تحویل اربابان آمریکایی‌اش ندهند!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات