صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۶۵۴۷۵

مردم دنیا باید نگران آینده خود با وجود مجنونانی از جنس نتانیاهو باشند

مردم دنیا باید نگران آینده خود با وجود مجنونانی از جنس نتانیاهو با عنوان سیاستمدار باشند؛ چرا که آنها مخل امنیت و حتی ارتباطات مردم در ساده‌ترین شکل‌های ممکن هستند و هر لحظه بشریت با وجود غاصبان جنایتکار تهدید می‌شود.
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل/ حسین کنعانی مقدم

در طول ده ماه گذشته جهان عیان‌تر از هر زمان دیگری شاهد موجودیت خبیثت اسرائیل شده است. شاید به جرات بتوان گفت که پیش از این سردمداران غربی با ترفند‌های رسانه‌ای و ابزار‌های تبلیغاتی خود می‌توانستند مردم جهان را فریب دهند و اسرائیل را حق به جانب عنوان کرده و مظلوم نمایش دهند، اما در طول ماه‌های گذشته با نسل‌کشی و جنایت‌های مکرری که در اراضی اشغالی و غزه رخ داده امروز کمتر کسی می‌تواند ادعا کند رژیم صهیونیستی کمترین حقی دارد.

از آن سو سران کشور‌های غربی و وابستگان و دست‌نشاندگان غرب نیز جنایت‌های متعدد اسرائیل را نظاره می‌کنند بدون اینکه برای جلوگیری از جنایات علیه بشارت دولت سفاک نتانیاهو را تحت فشار قرار دهند.

امروز جهان ناظر کودک‌کشی، نسل‌کشی و جنگ سایبری اسرائیل در شکلی است که دیگر نظامی و غیر نظامی نمی‌شناسد، بلکه هدف از بین بردن زنان و کودکان و غیر نظامیان و کشتار دسته جمعی مردم فلسطین است.

جهان پرآشوب امروز در برابر تکانه‌های فاجعه‌آمیزی که اسرائیل وارد می‌کند ایمنی ندارد لذا هر آن این احتمال داده می‌شود که جنون نتانیاهو کار دست دنیا دهد و این سو و آن سوی دنیا از آتش جنگی که بنیامین نتانیاهو خواهان گسترش و تبادل آن است در امان نماند.

سران کشور‌های غربی و سفاکان حامی اسرائیل باید به این موضوع توجه کنند که در صورت گسترش جنگ به منطقه، آتش جنگ دامن جهان را می‌گیرد و نه فقط مردم منطقه ما، بلکه تمام دنیا تبعات درگیر شدن در چنین جنگی را خواهند پرداخت.

در حالی که در طول ماه‌های گذشته نمایش آتش‌بس و تلاش برای جلوگیری از گسترش جنگ توسط کشور‌های غربی بار‌ها تکرار شد، اما امروز جهان شاهد این موضوع مهم است که سران اسرائیل و شخص نتانیاهو کمترین میل و اراده‌ای برای پایان دادن و توقف جنگ ندارند، در صورتی که راه‌های پیش روی نتانیاهو برای گسترش جنگ بسته نشود قطع به یقین دنیا روی خوشی نمی‌بیند و تمام دنیا تحت تاثیر جنایات رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند.

بی‌تردید امروز جهان نیازمند عبور از بحران‌هایی است که توسط رژیم صهیونیستی ایجاد می‌شود. این موضوع محقق نمی‌شود مگر با اجماع‌سازی جهانی علیه سران جنایتکار اسرائیل و آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی بیش از پیش رسانه‌ها.

مردم دنیا باید نگران آینده خود با وجود مجنونانی از جنس نتانیاهو با عنوان سیاستمدار باشند؛ چرا که آنها مخل امنیت و حتی ارتباطات مردم در ساده‌ترین شکل‌های ممکن هستند و هر لحظه بشریت با وجود غاصبان جنایتکار تهدید می‌شود.

امیدواریم در نشست‌هایی که در سازمان ملل متحد برگزار می‌شود برای این منظور چاره‌اندیشی شود و کشور‌های مختلفی که نگران گسترده‌تر شدن آتش جنگ و درگیری جهانی هستند به اجماع نظر روشنی در برابر برخورد قاطع با اسرائیل برسند ضمن اینکه تمام قد در برابر حامیان اصلی اسرائیل یعنی دنیای غرب بایستند و اجازه ندهند اینگونه حمایت‌ها راه نتانیاهو را برای اعمال فشار بیشتر به مردم صلح‌طلب و آزادی‌خواه جهان بازتر کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات