صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۸۸۴۰۵

اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی ایران درباره تجاوز امریکایی - صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران

شورای عالی امنیت ملی ایران درباره تجاوز امریکایی - صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده به اقدامات شرورانه آنان را آغاز کرده اند و مستمراً مردم عزیز را در جریان قرار خواهیم داد.

در اطلاعیه شماره یک شورای عالی امنیت ملی ایران آمده است:

ملت رشید ایران صبح امروز رژیم سفاک آمریکا به همراهی رژِیم فاسد صهیونیستی عملیات هوایی را علیه مراکزی از کشور انجام دادند. این در حالی بود که این بار نیز حین مذاکرات، این عملیات شرورانه صورت پذیرفت و دشمن تصور می‌کند ملت نستوه ایران با این اقدامات بزدلانه تسلیم خواسته‌های حقیرانه آنان می‌شود

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده به اقدامات شرورانه آنان را آغاز کرده‌اند و مستمراً مردم عزیز را در جریان قرار خواهیم داد. لازم است به این نکات توجه شود

۱- با توجه به اطلاعات حاصل شده از این دو رژیم فاسد عملیات آنها در تهران و برخی شهر‌ها ادامه خواهد داشت لذا تا آنجا که ممکن است ضمن حفظ آرامش به مراکز و شهر‌های دیگری که برایتان امکان پذیر است سفر نمایید که از گزند شرارت‌های این دو رژیم در امان بمانید

۲- دولت جمهوری اسلامی ایران تمام نیاز‌های جامعه را از قبل تدارک دیده است و جای هیپچ نگرانی از تامین مایحتاج عمومی نیست مردم از ازدحام در مراکز خرید پرهیز نمایند، چون ممکن است مخاطراتی برای آنان داشته باشد.

۳- مدارس و دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود

۴- بانک‌ها در جهت خدمات خود در خدمت ملت عزیز ایران خواهند بود

۵- ادارات دولتی فعلا به صورت ۵۰% فعالیت خواهند داشت

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات