استاد حسین انصاریان در پیامی بیعت خود با مقام معظم رهبری آیت الله سیدمجتبی خامنهای را اعلام کرد. استاد حسین انصاریان در پیامی بیعت خود با مقام معظم رهبری آیت الله سیدمجتبی خامنهای را اعلام کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سید مجتبی خامنهای دامت برکاته
ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت رهبر شهید والد معظم و والده مکرمه و اعضای بیت مکرم جنابعالی، انتخاب خبرگان رهبری برای ملت ایران، نویدبخش تدوام مسیری است که امام راحل رضوان الله علیه و رهبر شهید اعلی الله مقامه، پایه گذاری نمودهاند.
ضمن تبریک این انتخاب به جنابعالی، امیدوارم که خداوند تبارک و تعالی در این ماه مبارک رمضان تفضّلات خاص خود را شامل حال این ملّت شریف بگرداند.