پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسپانیا همیشه از شهروندان خود محافظت خواهد کرد؛ ما همیشه از قوانین بینالمللی دفاع خواهیم کرد؛ همچنین ما خواستار آزادی شهروند اسپانیایی ربوده شده در ناوگان هستیم.

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس