بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۵۲۳۲۹

راه حل اسپانیا برای خانه‌دار شدن جوانان

دولت اسپانیا راهکاری را برای خانه دار شدن جوانان در این کشور طراحی کرده است.

راه حل اسپانیا برای خانه‌دار شدن جوانان
به گزارش پایگاه جامعه و فرهنگ ملل، دولت اسپانیا ادعا کرده که در تلاش است به افزایش قیمت مسکن در کشور پایان دهد، ضمن این‌که حمایت مالی از افراد زیر ۳۵ سال که قصد خرید مسکن را دارند، در رأس اهداف دولت خواهد بود. پدرو سانچز، رئیس دولت اسپانیا، مدعی شده است که این طرح از ماه می‌اجرا شده و قرار است ۲۰ درصد از بیعانه خرید مسکن را برای افراد جوان تأمین کند که در این راستا، تنها افراد زیر ۳۵ سالی که قصد خرید خانه اول خود را دارند، مشمول طرح خواهند بود. در این طرح برای سایر شهروندانی نیز که قصد خرید خانه برای کودکان کوچک خود را دارند، هیچ محدودیت سنی برای بهره‌گیری از طرح جدید وجود نخواهد داشت.
شرایطی که برای این کمک هزینه مسکن از سوی دولت اعلام شده است به این ترتیب خواهد بود: این باید اولین اقدام فرد خریدار برای خرید یک ملک باشد. همچنین خریدار باید زیر ۳۵ سال سن داشته باشد. خانه‌ای که می‌خرد باید خانه‌ای باشد که قرار است در آن زندگی کند و محل اقامت دائمی او باشد. این کمک شامل حال کسانی خواهد شد که درآمد سالانه‌ای کمتر از ۲۰ هزار یورو دارند. قیمت خانه‌ای که قرار است معامله شود باید زیر ۱۰۰ هزار یورو باشد و در نهایت اینکه الویت به افرادی تعلق می‌گیرد که خانه خود را در شهری با جمعیت زیر ۵۰۰۰ نفر می‌خرند.
به این ترتیب سیاست دولت اسپانیا در کمک هزینه خرید مسکن برای جوانان به گونه‌ای است که شامل حال افراد با درآمد پایین و ساکن بخش‌های کوچکتر و مناطق کم درآمدتر کشور می‌شود.

برچسب ها: اسپانیا ، مسکن ، بصیرت
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات