صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۹۱۶۹۳

شهیدعبداللهیان:ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم

دست‌نوشته وزیر امورخارجه شهید، دکتر حسین امیرعبداللهیان: ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم.

دست‌نوشته وزیر امورخارجه شهید، دکتر حسین امیرعبداللهیان منتشر شده است که در آن آمده : ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم. اما مذاکره برای حصول منافع و رسیدن به منافع مشترک و متقابل را مفید می‌دانیم و نه مذاکره برای مذاکره و مذاکره برای ابزار بازی سیاسی.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات