چرا باید به حمله به ضاحیه پاسخ دهیم؟ چند دلیل دارد:
۱ _ از منظر جنگ ارادهها: دلیل اول این است که ما در یک جنگ اراده قرار داریم الان:
👈 صهیونیستها در حال سنجش ما هستند که آیا اراده پاسخ را داریم و آیا جدی هستیم،
👈 از طرفی آمریکاییها همزمان با مصاحبه ترامپ و حضور نقوی وزیر کشور پاکستان بدنبال سنجش اراده ما برای توافقند و اینکه آیا به هر ذلتی حاضر به توافقیم،
۲ _ از منظر امنیت ملی: پاسخ به رژیم صهیونسیتی فقط کمک به امنیت لبنان نیست اگر خطوط ما یک به یک نقض شود پس از ضاحیه و قشم و سیریک نوبت به تهران و شیراز و اصفهان خواهد رسید،
۳ - از منظر اعتبار تهدید و پرستیژ بینالمللی: این باید در دنیا به عنوان یک پیش فرض باشد که ایران در قبال متحدانش میایستد و پاسخ میگوید و حتی عوارض آن را به جان میخرد،
۴ - از منظر شرافت ایرانی: لبنانیها از ساعت اول جنگ در کنار ما جنگیدند و شرافت ایرانی به ما میگوید برای کسب که برای تو دست به یقه شده باید زحمت کشید و هزینه داد،
من به شخصه به وعدههای فرماندهان ایمان دارم و امشب را منتظر پاسخ قاطع ایران به صهیونیستها میمانم.