نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مسدود شدن تنگه هرمز در پی نقض مکرر شرایط آتشبس توسط دشمن آمریکایی خبر داد. به گزارش سپاه نیوز، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:
در پی نقض مکرر شرایط آتشبس توسط دشمن آمریکایی، تنگه هرمز تا اطلاع ثانوی مسدود میشود.
هشدار میدهیم هیچ شناوری از لنگرگاه خود در خلیج فارس و دریای عمان حرکت نداشته باشد. نزدیک شدن به تنگه هرمز بهمنزله همکاری با دشمن تلقی میشود.
همچنین فرمانده نیروی دریایی سپاه هشدار داد:
نیروی دریایی سپاه در پی شرارتهای اخیر ارتش تروریستی امریکا در منطقه که باعث ایجاد ناامنی گردیده است به تمامی شناورهای نفتکش و تجاری در خلیج فارس و دریایی عمان اعلام مینماید از این لحظه تنگه هرمز بصورت کامل مسدود میباشد و با هر گونه تردد شناورها در تنگه هرمز قاطعانه برخورد خواهد شد.
برای حفظ ایمنی خود تا اطلاع ثانوی از تردد در تنگه هرمز مطلقا خود داری نمایید.