تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۵  ، 
کد خبر : ۹۱۱۹۴

سهم یهود در شبکه قدرت آمریکا


آیا آمریکا در دست یهود است؟*
این سؤال پس از جنگ اخیر 1967 مسلمانان و اسرائیل و پس از آنکه آمریکا جانب یهود را گرفت، زیاد بر سر زبانها آمده است.
ولی قبل از هر چیز خوب است خلاصه‌ای از کتاب (یهود یگانه مشکله جهان) را نقل کنیم.
در حدود 400 سال است یعنی از همان اوائل ورود (کلمبس) که یهودیان وارد آمریکا شده‌اند و از همان روز تا به حال زحمات زیادی کشیده تا بالاخره توانسته این کشوری را که امروز بزرگترین و ثروتمندترین کشور جهان محسوب می‌شود، تحت نفوذ خود درآورند و با آنکه سویفیسات (حاکم آن روز نیویورک) که یکی از مستعمرات هلند بود، اعلامیه‌ای صادر کرد و در آن از یهودیان درخواست کرد از نیویورک خارج شوند، ولی در اثر سهام‌های زیادی که یهودیان در شرکتهای هلندی داشتند، مدیران آنها از (سویفیسات) خواهش کردند که از این امر صرف نظر کند.
آنچه را که این حاکم توانست انجام دهد این بود که به آنها اجازه نداد دکانهای خود را بر سر چهار راهها و محلهای عمومی و پرجمعیّت قرار دهند. ولی همان نیویورک، امروز به صورت محله‌ای از محلّه‌های یهود درآمده است، و به طور کلّی نیویورک بزرگترین مرکز یهود به شمار می‌رود، زیرا همه تجارتخانه‌ها، کارخانه‌ها، صنایع و زمینها، ملک یهود است، هرگز به کسی اجازه نخواهند داد تجارت کند و یا ثروتی به هم رساند. بنابراین آمریکائی‌ها نباید تعجب کنند هنگامی که خاخامهای یهودی ادعا می‌کنند که آمریکا همان میعاد گاهی است که پیامبران آنها وعده داده‌اند و نیویورک، اورشلیم آنها و سلسله جبال راکی کوههای (صهیون) است.
در ایام (جورج واشنگتن) شمار یهودیان بیش از چهار هزار نفر نبوده و آنها در زمان جنگ استقلال، جانب آمریکا را گرفتند و حتّی به اهالی مستعمرات، کمکهای زیادی کردند. ولی پنجاه سال از این تاریخ نمی‌گذشت که تعداد آنها از 3300000 نفر بیشتر شده، اما امروز شمار آنها برای هیچکس معلوم نیست و این خود یکی از سیاست‌های یهود است زیرا سرشماری آمریکا به دست آنهاست.
شما اگر شمار فرانسویها و آفریقایی‌های ساکن آمریکا را از دولت بپرسید، فورا به شما اطلاع خواهند داد. شمار آسیاسی‌ها هم همه معلوم است، ولی آنچه معلوم نیست و همچنان در مخفی بودن آن کوشش بسیاری می‌شود، شمار یهودیان است و شاید خود دولت هم آن را نداند، زیرا پرونده‌های راجع به این موضوع همیشه مفقود و مجهول است.
معمولاً سینماها، تئاترها، تجارت شکر، تجارت گندم، تنباکو، فولاد و پنجاه درصد از تجارت گوشت و بیش از 60 درصد از تجارت کفش و اغلب صنایع، ادوات موسیقی و جواهرات و تمام مشروبات الکلی و صندوقهای وام جهانی در دست یهود است.
به طور قطع می توانیم بگوئیم که ملّت آمریکا راضی نبوده و نخواهد بود که یهودیان بازارهای تجارتی خود را در این کشور متمرکز سازند، زیرا تاریخ چنین نشان داده هر کشوری که یهود در آن تمرکز داشته باشد عوامل فساد در آن زیاد شده و در نتیجه کشورهای دیگر نسبت به آن بدبین خواهند شد، چنانچه این امر نسبت به اسپانیا، آلمان و بریتانیا اتفاق افتاده است.
بسیار می‌شنویم که بریتانیا چنین و آلمان چنان کرده است، ولی در واقع یهود آن را انجام داده و هیچ ارتباطی به دولت بریتانیا و آلمان ندارد.
امروز آمریکا به همین درد مبتلاست و هر کاری را که یهود انجام می‌دهد، به نام ملّت آمریکا تمام می‌شود، در صورتی که ملّت آمریکا از آن مبرّاست.
امروز ملّت آمریکا فقط با عینکهایی که یهود بر چشم آنها نهاده‌اند، به دنیا می‌نگرد و این بدبختی دیگری است که نصیب ما می‌شود.
یهود در هر گوشه و کناری نفوذ کرده‌اند و حتّی کلیساهای مسیحی در آمریکا تحت نفوذ آنهاست و در حقیقت منبرهای کلیساها وسیله‌ای از وسائل تبلیغات یهودی است.
به عقیده من اگر کشیشها و کاردینال ها به حرفهای خود رسیدگی کنند، خواهند دید که 70درصد از حرفهای آنها از افکار یهودی سرچشمه گرفته است.
برنامه‌های اقتصادی آمریکا فقط به دست یهود اجرا می‌شود.
شاید افکار عمومی مردم و سرمقاله های روزنامه های آمریکا، از افکار خود یهود، یهودی‌تر است.
اگر در دنیا مکانی وجود داشته باشد که افکار یهودی را به مردم تزریق کند، همان کنیسه های آمریکاست.
اگر یهود در اعماق کلیساها دست یافته اند، آیا ممکن است در دانشگاهها دست نداشته باشند؟
تمام دانشگاههای آمریکا از نفوذ یهود و افکار و عقائد آنها رنج می‌برند.
در آمریکا دو سازمان یهودی وجود دارد یکی به نام کهیلا نیویورک و دیگری کابینه یهودی آمریکا است.
(کهیلا) امروز به صورت یک حکومت مستقلی درآمده است و تمام قراردادهای آن قانون به حساب میآید و شاید این سازمان قویترین اتّحادیّه های یهودی را تشکیل می‌دهد.
علّت مهاجرت کردن روز افزون یهود به نیویورک، وجود همین سازمان است.
وجود کهیلا دلیل بسیار محکمی است علیه کسانی که می گویند:(یهود یک عنصر منقسم بر خود و متنافری را تشکیل می دهد)، زیرا در این سازمان امپریالیستها و خاخامهای یهودی چون برادر بر سر یک میز نشسته و زیر پرچم(یهودا) برای مقاصد خود نقشه‌ریزی می‌کنند.
هر فرد یهودی در آمریکا دست کم در یک سازمان مخفی اسم‌نویسی کرده است.
کهیلا نام خود را تغییر داده و نام(کنفرانس یهودی جهانی) را برای خود نهاده و تقریبا تمام آرمانهای خود را تحقّق ساخته است. همچنین هزاران سازمان مخفی تابع کهیلا وجود دارد.
خوب است از این یهودیان که همیشه سعی کرده اند خود را وطن پرست قلمداد کنند، سؤال کنیم: این سازمانها برای چیست؟ و علیه کیست؟ آنها چرا این قدر تلاش می کنند تا نیویورک را از هر عنصر مخالفی جدا سازند؟ و اگر فرض کنیم آنها وطن پرست هستند هیچ احتیاجی به سازمان نخواهند داشت.
کهیلا درس عبرتی است که دنیا باید آن را به خوبی فراگیرد تا از سرعت نفوذ یهود با خبر بوده و صورت جهانی که به فرمان یهود حکم می کند، در نظر بیاورد.
حزب جمهوری آمریکا دامن گرمی برای یهود بوده است و لذا همیشه این حزب در انتخابات پیروز می شود و در حقیقت این حزب را همان سازمان کهیلا می‌چرخاند.
تعیین رئیس جمهوری آمریکا جز به دستور یهود، به دستور و فرمان کس دیگری نیست، ولی بیچاره ملّت آمریکا گمان می کند که خود آنها رئیس جمهوری را تعیین می کنند، چنانچه رئیس جمهوری پس از انتخابات با آنها کج رفتاری کند، آنقدر درباره او دزدی کشف خواهد شد! که بالاخره یا تسلیم می شود و یا از صحنه بیرون می‌رود.
هنوز یهود همان سیاست قدیم خود را در پیش گرفته است مبنی براین که نباید یهود را جلو انداخت، بلکه باید بیگانگان را صورت قرار داده و یهود در پشت صحنه باشند. فایده این کار این است که آنها بیش از ظاهر بودن می توانند اغراض خود را اعمال کنند، زیرا اگر یهودی رئیس باشد و علنا به اهداف یهود کمک کند، مردم او را متهم کرده و شاید از یهود متنفر شوند، در صورتی که اگر آنها همچنان پشت پرده باشند هیچگاه مورد اتهام قرار نخواهند گرفت و در این صورت هم از انتقاد، سالم می مانند و هم خواسته های خود را جامه عمل می‌پوشانند.
در آمریکا سازمان دیگری وجود دارد به نام(تامانی). گرچه این سازمان در ظاهر از صحنه های سیاسی خارج شده، ولی در واقع اگر قویتر و با نفوذتر نشده باشد ضعیف تر نشده است. سرمایه این سازمان را از تجارت(زنان و دختران) و مواد مخدر تأمین می‌کنند!.
چندی پیش دولت آمریکا تحقیقاتی در این باره به عمل آورده و مردم بدترین نوع جنایت(یعنی تجارت زنان و دختران) را به چشمهای خود مشاهده کردند و آنقدر رسوایی این عمل زشت بالا بود که بسیار از این بازرگانان بشر دوست یهودی، مجبور شدند که نام و فامیلی خود را عوض کنند و اینک بهترین و معروفترین فامیلهای یهودی در نیویورک اسمهای مستعمار دارند.
تئاتر... و سینما
دیر زمانی است که یهود می کوشد تا هرچه وسایل تبلیغاتی است مانند تئاتر و سینما را منحرصرا تحت تصرف خود درآورد. و معمولا چون تئاتر تأثیر شگرفی در مغز و تفکّر افراد جامعه می‌گذارد، یهود کاری کرده است که برنامه تئاتر دست آنها باشد تا هیچ نمایشی بر علیه آنها اجرا نشود.
سیطره یهود، منحصر به تئاتر نیست، بلکه از یک طرف تمام سینماها متعلق به یهودیان است و از طرف دیگر صاحب امتیاز آنها هستند و همچنین شرکتهای فیلم برداری که همه یهودی هستند. مشکل اینجاست که هرجا یهودی باشد، مشکلات و انحرافات فراوان است، هر یهودی به سهم خود می کوشد تا اخلاق ملّتها را فاسد کند و از این راه بر مغز و روح مردم پیروز شود. این مشکل به صورت رسوایی بزرگی در تئاترها و سینماهای آمریکا به وضوح دیده می‌شود.
موسیقی... و یهود
مردم از این که خانه هایشان محل رقص و غنا و موسیقی شده است، به ستوه آمده اند، ولی آنها نمی دانند که موسیقی و غنا جزو احتکارات یهودیان است، این یهود هستند که جوانهای ما را یک مشت افراد نادان و کم اطلاع به بار آورده‌اند.
و همین موسیقی(جاز) که امروز در هر محفلی صورت وحشتناک خود را ظاهر می کند یکی از اختراعات خطرناک یهود است که آن را برای فساد اخلاق جوانان ساخته‌اند.
معمولاً اگر کسی در فسادهائی که جامعه امروز را تهدید می کند تحقیقی به عمل آورد، بدون شک خواهد یافت که دست یهود در تمام آنها دخالت دارد و حتّی جنگهای خونینی که تا به حال هزاران انسان را به کشتن داده، به دست مرموز یهود برپا شده است.
الکل و یهود
جون فوستر فریزر در کتاب(یهودی فاتح) که در سال 1916 چاپ شده است می‌نویسد: تجارت ویسکی در آمریکا، منحصر به یهود است. و 80 درصد از اعضای کابینه بازرگانان شراب، یهودی هستند چنانچه تجارت انواع سیگار هم منحصر به یهود است. تنها یهودیان هستند که شراب تبلیغ می کنند، زیرا شما هیچ نمایش، کتاب قصّه ، فیلم و غیره را خالی از اسم شراب نخواهید یافت. می دانید چرا؟ برای این که این تجارت آنهاست و آن هم تبلیغات آنها! آیا پس از همه این تبلیغات نمی توان گفت که یهودیان به قسمتی از آزمانهای خود رسیده‌اند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات