امام خمینی«ره» - صفحه 35

برچسب ها
کد خبر: ۲۳۹۴۴۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۵/۱۱

سیدجواد ورعی اشاره: سوم اسفند مصادف با صدور پیام تاریخی (سال 1367) حضرت امام به روحانیون، مراجع، مدرسین، طلاب و ائمه جمعه و جماعات کشور یا همان "منشور روحانیت" بود. این پیام و موضوعات مهم مطرح شده در آن، نقطه عطفی در تبیین جایگاه و رسالت روزآمد روحانیان بشمار می‌رود. بدین مناسبت دیدگاه کلی حضرت امام راجع به جایگاه و رسالت روحانیت توسط یکی از اساتید حوزه علمیه قم در دو قسمت مورد بررسی قرار می‌گیرد در بخش اول جایگاه و نقش روحانیت از دیدگاه امام مورد بررسی قرار گرفت و اینک در قسمت پایانی، تکلیف و رسالت این صنف مورد کنکاش قرار می‌گیرد:
کد خبر: ۲۳۸۷۶۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۶/۱۱