صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱  ، 
شناسه خبر : ۳۵۹۰۳۵
دانشجویان، اساتید و‌ کارمندان دانشگاه شریف ظهر امروز در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین مقابل سردر اصلی این دانشگاه تجمع کردند.
اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف ظهر امروز در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهایی همچون «الله اکبر»، «رژیم صهیونیستی نابود باید گردد»، «فلسطین پیروز است» و «مرگ بر آمریکا» ضمن حمایت از خیزش سراسری دانشجویان در اروپا و آمریکا، جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
 
در روزهای گذشته هم دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران همزمان با دانشگاهیان سراسر کشور بعد از نماز ظهر امروز، اجتماع سراسری در حمایت از خیزش دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا و اروپا برگزار کردند.دانشجویان،‌ اساتید و کارمندان دانشگاه های سراسر کشور نیز با برگزاری تجمعات پرشوری حمایت قاطع خود را از خیزش سراسری دانشجویان در آمریکا و اروپا اعلام کردند.دانشجویان دانشگاه‌های تهران، مشهد، قزوین، اهواز و بقیه شهرهای کشور با برگزاری تجمعات پرشور از خیزش سراسری دانشجویان در سراسر دنیا حمایت کردند.
گفتنی است؛ همزمان با کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونسیتی و حمایت غرب از این جنایات، دانشجویان کشورهای مختلف از 40 کالج و دانشگاه آمریکا، فرانسه و آلمان تا یونان و استرالیا با برگزاری تجمعاتی اعتراض خود را به این اقدامات جنایتکارانه نشان دادند که با سرکوب نیروهای نظامی این کشورها مواجه شدند.