تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲  ، 
شناسه خبر : ۳۶۲۱۱۶
دبیر کل حزب‌الله با ارسال پیام تبریک برای رئیس جمهور منتخب ایران، بر همراهی با وی تاکید و اعلام کرد که جنبش‌های مقاومت و نیز ملت‌های منطقه، جمهوری اسلامی ایران را حامی پایدار مستضعفان می‌دانند.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

در پیام سید حسن نصرالله به این منظور آمده است: این انتخاب پربرکت توسط ملت عزیز و شریف ایران را به شما تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که شما را حفظ و در راه تحقق خواسته‌ها و آرمان‌های این ملت فداکار و وفادار، یاری کند.

دبیرکل حزب الله افزود: ما در حزب الله و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه و به عنوان بخشی از ملت‌هایی که سال‌های طولانی در تقابل نامحدود با نیروهای اشغالگر صهیونیستی و پروژه سلطه جویانه آمریکا بوده‌ایم، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و ادامه این انقلاب به رهبری امام خامنه‌ای و با دولت‌های متوالی در جمهوری اسلامی ایران، همواره ایران را پشتوانه‌ای قدرتمند، پایدار و همیشگی برای مقاومت و مظلومان می‌دانیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: ما در کنار شما هستیم و به خواست خداوند این راه را تا زمان رسیدن به پیروزی نهایی که محور آن ایران مقتدر، عزیز و قدرتمند، است ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال برای شما قدرت، سلامتی و عافیت خواستارم و امیدوارم با دستان شما آنچه که موجب شادی مومنان و مستضعفان می‌شود، محقق گردد.

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.