سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲  ، 
شناسه خبر : ۳۶۵۹۶۳
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی شهادت سید بزرگ مقاومت اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:‌

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمابَدَّلوا تَبدیلًا"

برادران غیورم در حزب‌الله سرافراز لبنان

سلام علیکم بما صبرتم

شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب‌الله جناب سیّد حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار نمود. آن عزیز سفرکرده، همه عمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث‌ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند و سرانجام خون الهی و جان گرامی خود را در راه آرمان‌های بلند اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سربلندی مردم لبنان تقدیم کرد.

آن سیّد نورانی با معنویت و تدابیر بی‌خطیر خود، جنبش حزب‌الله را رهبری کرد و به اوج قله‌های عزت و قدرت بی‌پایان روحی و جهادی رسانید. فرماندهی معرکه‌های سخت حرب تموز و جنگ با داعش و تکفیری‌ها در شام و عراق، صفحاتی زرین از دفتر قطور مجاهدت‌های ماندگار آن شهید سعید است.

این‌جانب با قلبی محزون، ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهادت سیّد بزرگ مقاومت اسلامی را به برادران مجاهدم در جنبش حزب‌الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه برادرانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و ان‌شاءالله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، کنار شما خواهیم ماند.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی