صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶  ، 
شناسه خبر : ۳۶۶۲۰۴
مرجع تقلید شیعه گفت: این عنایت الهی است که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع را موفق کرده است، این صهیونیست بین‌الملل و خائن را سر جای خود بنشانند، آنها حتی فرصت نکردند که از گنبد آهنی‌شان استفاده کنند! تیر غیبی که از هر طرف آمد، این گنبد را رسوا کرده و کاری از اینها ساخته نبود.
آیت‌الله جوادی آملی امروز در ابتدای جلسه درس خود اظهار کرد: در این ایام اخبار تلخ‌وشیرین فراوان بود، شهادت سید جلیل‌القدر و بزرگوار و رهبر حزب عزیز و شریف لبنان نگرانی همه را فراهم کرد و داغی بود بر دل همه ما، گرچه حشر ایشان با اولیای الهی و شهدای کربلاست و زحمات ایشان، خدمات ایشان، کوشش‌های ایشان، رهبری‌های ایشان در نامه اعمالشان ثبت خواهد شد و با انبیا و اولیای الهی محشورند. مرجع تقلید شیعه سپس با اشاره به حمله موشکی وعده صادق که شب گذشته توسط عزیزان سپاه و ارتش انجام شد، تصریح کرد: «بنازیم دستی که انگور چید * مریزاد پایی که در هم فشرد».وی ادامه داد: این عنایت الهی است که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع را موفق کرده است این صهیونیست بین‌الملل و خائن را سر جای خود بنشانند، آنها حتی فرصت نکردند که از گنبد آهنی‌شان استفاده کنند! تیر غیبی که از هر طرف آمد، این گنبد را رسوا کرده و کاری از اینها ساخته نبود!

درگذشتگان معدن طبس، مشمول عنایت ویژه حق تعالی هستند

آیت‌الله جوادی آملی همچنین حادثه تلخ معدن طبس را یاد آورد شد و بیان کرد: این عزیزان و خدمتگزاران معدن که در جریان طبس درگذشته‌اند، اینها مشمول عنایت ویژه حق‌تعالی هستند، ذات اقدس الهی برای کسانی که در راه خدمت به اسلام و مسلمین آسیب ببینند، اجر ویژه قائل است. وی ادامه داد: خداوند در قرآن فرمود اگر کسی برای کمک‌رسالی به آب مردم، به نان مردم و مسکن مردم، کوشش بکند و آسیب ببیند این «فی الجنة» است، «مَنْ‏ رَدَّ عَنْ‏ قَوْمٍ‏ مِنَ الْمُسْلِمِینَ عَادِیَةَ مَاءٍ أَوْ نَارٍ وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ» همین عزیزانی که برای آتش‌نشانی یا فرونشاندن برخی از عوامل عذاب، تلاش و کوشش می‌کنند «فله الجنه»، مخصوصاً برای کسانی که برای تأمین اقتصاد این همه تلاش و کوشش را در معدن‌های تاریک انجام می‌دهند، حشر این عزیزان با اولیای الهی باشد.