تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۱  ، 
کد خبر : ۲۲۱۶۳۳
لاریجانی در نخستین یاواره شهدای مظلوم ترور و نفاق:

شیوه مبارزه جریان‌های انحرافی با روحانیت، شیوه منافقان است


لاریجانی با انتقاد از عده ای مرتجع که راویان احادیث را افرادی غیر از فقها اعلام می کند، گفت: متأسفانه برخی جریان های انحرافی و مرتجع می گویند، راویان حدیث فقها نیستند که باید این پرسش را از آنها مطرح کرد که اگر راویان حدیث فقها نیستند، پس چه کسانی هستند؛ رمال ها و جن گیرهای شما؟
سرویس مجلس «تابناک» ـ رئیس مجلس با حضور در نخستین یادواره شهدای ترور و نفاق، شیوه مبارزه جریان های انحرافی با روحانیت را مشابه شیوه منافقان دانست و گفت: جدا کردن مراجع و فقها از ولایت فقیه، شگرد انحرافی و استعماری است. روحانیت امری یکپارچه است و مطمئنا اگر کسی روحانیت را یپذیرد، ولایت فقیه را هم قبول ندارد.
ی اسلامی عصر امروز (جمعه، سوم تیر ماه) با حضور در نخستین یادواره شهدای مظلوم ترور و نفاق که در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شد، شگردهای جریان نفاق در مقابله با نظام جمهوری اسلامی را تشریح کرد و گفت: جریان های منافق و منحرف در سال های پس از پیروزی انقلاب، باعث شهادت هفده هزار نفر از مردم کشورمان شدند که دوازده هزار نفر از این شهیدان، مستقیم از سوی سازمان منافقین ترور شدند.
لاریجانی با بی شرمانه خواندن حمایت غرب از منافقان گفت: امروز اروپایی ها و آمریکایی ها با افتخار تمام از این چاقوکش های بین المللی که دوازده هزار نفر از بهترین جوانان ما را به قتل رساندند، حمایت می کنند و بهانه شرم آور آنها برای این کار نیز دفاع از حقوق بشر است.
وی در ادامه به تشریح شکل گیری جریان تروریسم پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ترور مبارزان انقلابی، تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ترور شهید قاضی از سوی گروهک فرقان آغاز شد و این گروهک شهید قاضی را که از عالمان وارسته و موثر تبریزی بود، به بهانه مبارزه با زر و زور و تبعید و با هدف ستیز با روحانیت به شهادت رساند.
وی افزود: پس از شهید قاضی، نوبت به سپهبد قرنی رسید که گروه فرقان پس از ترور او اطلاعیه دادند و در همین اطلاعیه ما متوجه شدیم که قصد بعدی آنها، ترور شهید مطهری است.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه شهید مطهری در جریان قصد گروه فرقان برای ترور خود قرار گرفته بود، گفت: زمانی که خطر ترور شدن شهید مطهری را برای ایشان بازگو کردیم، ایشان خندیدند و گفتند: اگر ترورمان کنند، دست کم خبری برای شما درست می شود تا در رادیو و تلویزیون بخوانید.
وی در تشریح چگونگی ترور شهید مطهری گفت: شهید مطهری در نهایت مظلومیت زمانی که در حال خروج از منزل مرحوم سحابی بود، از سوی گروه فرقان ترور شد و آنها پس از ترور فیزیکی وی، دست به ترور شخصیت ایشان زدند.
رئیس مجلس در ادامه سخنان خود در تشریح استراتژی گروه های ترور و نفاق برای حذف مبارزین انقلاب اسلامی گفت: گروهک های نفاق و ترور، نخست مبارزان انقلاب را ترور شخصیت می کردند و پس از آن به ترور فیزیکی این افراد روی می آوردند؛ اما تنها به این امر بسنده نمی کردند و پس از به شهادت رساندن این مبارزین باز هم به ترور شخصیت آنان ادامه می دادند که نمونه بارز این شهدا، شهید مظلوم بهشتی است.
وی با بیان اینکه شهید بهشتی در نهایت مظلومیت به شهادت رسید، تصریح کرد: گروهک های نفاق و ترور با بهره از همه ظرفیت های خود پس از انقلاب شهید بهشتی را تخریب می کردند و حتی در مجامعی که ایشان برای سخنرانی دعوت می شد، عده ای را اجیر می کردند تا مانع سخن گفتن ایشان شود.
لاریجانی ادامه داد: پس از روی کار آمدن بنی صدر، حمله به رهبران حزب جمهوری اسلامی بیشتر شد، زیرا بنی صدر با اتکا به رأی بالایی که در انتخابات به دست آورده بود به جای بسیج نیروهای کشور علیه دشمن، روی به تخریب بزرگان انقلاب آورده بود و نوک حملات او نیز به سمت شهید بهشتی و آیت الله خامنه ای بود.
رئیس دستگاه قانونگذاری کشور در ادامه به تشریح شگردهای منافقان در برخورد با انقلاب اشاره کرد و گفت: نخستین گام گروه های ترور و نفاق این بود که بگوید، ما قرائت جدیدی از اسلام داریم و قرائت مراجع تقلید و حوزوی ها را که نگاهی عقب مانده به دین است، نمی پذیریم، زیرا با حرف های آخوندهای حوزوی نمی شود نسل جدید را اداره کرد.
لاریجانی تصریح کرد: این گروه ها قصد تخریب سنت های اسلامی وحوزه های علمیه ما را داشتند تا میدان برای حضور بی حساب و کتاب عقاید انتقادی و جریان های انحرافی باز شود.
نماینده مردم قم با اشاره به تفکرات مارکسیستی گروهک منافقین گفت: شهید بهشتی از نخستین کسانی بود که تفکرات مارکسیستی منافقین را فاش کرد و گفت: منافقین فکر مارکسیستی دارند؛ اما بیان نمی کنند.
وی همچنین افزود: تاریخ ثابت کرد که منافقین که اساس تفکر آنها مارکسیسم بود هدف و مقصدشان مبارزه با اصل دین بود.
رئیس فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه برخی جریان های انحرافی امروز از لحاظ نوع نگاه به اسلام و مرجعیت با گروه های منافق مشابهت دارند، تأکید کرد: آنهایی هم که امروز حرف های عجیب و غریب می زنند، در مسیر منافقان قرار گرفتند و دنبال این هستند که اول حساب روحانیت را از دین جدا کنند و بعد که میدان از عالمان دینی خالی شد حرف های منحرفانه خودرا مطرح کنند.
لاریجانی با انتقاد از تلاش عده ای برای جدا کردند حساب امام و مراجع تقلید از ولایت فقیه تأکید کرد: این کار از شگردهای منافقان است که می خواستند، ریشه روحانیت را از بین ببرند تا سرانجام موفق به نابود کردن ولایت فقیه شوند.
وی افزود: جدا کردن مراجع و فقها از ولایت فقیه شگرد انحرافی و استعماری است، روحانیت امری یکپارچه است و مطمئنا اگر کسی روحانیت را قبول نداشته باشد، ولایت فقیه را هم قبول ندارد.
وی در ادامه به تأثیر غرور بنی صدر به تقویت جریان منافقین پرداخت و گفت: منافقان از جایگاه مردمی بنی صدر که به واسطه تعداد آرایش مغرور شده بود، برای تخریب نظام و روحانیت استفاده کردند و در این واسطه، دو جریان شکل گرفت؛ یک جریان تشکیلاتی و یک جریان درون دولتی که از آن برای تخریب بسیج، سپاه، روحانیت و حزب جمهوری اسلامی استفاده می کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنی صدر به واسطه آرای مردمی اش، سعی در به آشوب کشیدن کشور داشت، گفت: بنی صدر گمان می کرد چون رأی بالایی در انتخابات به دست آورده، اختیار همه کشور در دست اوست و به همین واسطه با مجلس و قوه قضائیه پیکار می کرد و می گفت من قانون مصوب مجلس را قبول ندارم.
وی همچنین افزود: بنی صدر و جریان نفاقی که او را همراهی می کردند، در تمام این مدت قصد عبور از رهبری را داشتند؛ اما جرأت ابراز آن را پیدا نکردند و به همین دلیل دنبال خالی کردن اطراف رهبری بودند.
لاریجانی تأکید کرد: اشتباه بنی صدر و گروهک نفاق در این بود که از ظرفیت های ولایت فقیه خبردار نبودند و همین اشتباه در آن زمان در میان برخی سیاستمداران در کشورهای همسایه نیز دیده شد.
وی تأکید کرد: مردم ما ولی فقیه را نایب امام زمان می دانند، زیرا امام زمان خود توصیه کرده است که در زمان غیبت او به راویان احادیث مراجعه شود.
لاریجانی با انتقاد از عده ای مرتجع که راویان احادیث را افرادی غیر از فقها اعلام می کند، گفت: متأسفانه، برخی جریان های انحرافی و مرتجع می گویند راویان حدیث فقها نیستند که باید این پرسش را از آنها پرسید که اگر راویان حدیث فقها نیستند، پس چه کسانی هستند؛ رمال ها و جن گیرهای شما؟
رئیس مجلس در ادامه به شکل گیری گروهک های تروریستی در منطقه اشاره کرد و گفت: غرب از شگرد مذهب علیه مذهب برای تشکیل گروه های تروریستی استفاده می کند و اسناد اصطلاحی نشان می دهد که پشت همه گروهک های تروریستی منطقه آمریکا قرار دارد.
وی با بیان اینکه بی نظیر بوتو، نخست وزیر ترور شده پاکستان در شکل گیری طالبان از سوی نیروهای اطلاعاتی آمریکا تأکید داشت، گفت: نخست وزیر پاکستان در پاسخ به این اتهام که پاکستانی ها طالبان را تشکیل داده اند با ارائه اسناد اعلام کرد که طالبان را آمریکایی ها و انگلیسی ها به وجود آورده اند.
وی در ادامه افزود: سیاست آمریکا، مبارزه ظاهری با تروریست و حمایت حق به جانبه از آنان در پس پرده است که نمونه آن در سرکوب دمکراسی خواهی مردم بحرین با استفاده از تروریسم دولتی دیده می شود.
وی با تأکید بر اینکه دوره مدیریت جهان از سوی غرب گذشته، خطاب به خانواده های شهدای ترور و نفاق که در نخستین یادواره این شهدا حضور داشتند، گفت: امروز بیداری اسلامی ثمره خون این شهداست و باید خدا را شاکر بود.
پیش از سخنان رئیس مجلس سردار نقدی، فرمانده بسیج مستضعفان و چند نفر از بازماندگان شهدای نفاق سخن گفتند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات