تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۷۹۲۲۵

انتخابات آمریکا جنبه ضد امام زمان(عج) به خود گرفت

آنها به زمینه چینی برای آخرالزمان اعتقاد دارند و این، هدف دینی آنها است. ما نیز در فرآیندی هستیم که سلاح هسته ای را به ایرانی ها بدهیم تا دقیقاً همین کار را انجام دهند.

توهمات آمریکا نسبت به ایران هسته ای روز به روز دامنه بیشتری می یابد و آنها اکنون ظهور امام زمان (عج) را به برنامه های هسته ای ایران ارتباط داده اند.به گزارش پایگاه بصیرت، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادعا کرده است : ایرانی ها می خواهند مقدمات آخرالزمان را فراهم کنند. ما نیز باید این تأسیسات (هسته ای خود) را برای بازرسی بازدید کنیم.

به گزارش پایگاه بصیرت به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، ریک سانتوروم، سناتور پیشین ایالت پنسیلوانیا در مناظره با دیگر نامزدان جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: برخی از شما احتمالاً مرا می شناسید، زیرا به رغم مخالفت های اولیه نمایندگان هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه، موفق شدم در کنگره تحریم هایی را علیه برنامه هسته ای ایران اجرا کنم .

این سناتور آمریکایی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: همان طور که می دانید من دوازده سال پیش، متن قانون حمایت از آزادی در ایران را به نگارش در آوردم که تحریم هایی را علیه برنامه هسته ای ایران وضع کرد . ما فقط به چهار رأی دیگر نیاز داشتیم که نسخه بسیار شدیدتر لایحه را تصویب کنیم؛ چهار نفری که آن زمان در صحن کنگره با من مخالفت کردند، جو بایدن، جان کری، هیلاری کلینتون و باراک اوباما بودند. ما آن زمان چهار رأی کم آوردیم، اما دوازده سال است که من مثل نور لیزر کاملاً بر مسئله ایران و سلاح هسته ای تمرکز کرده ام؛ چرا؟

زیرا می دانم ایرانی ها چه کسانی هستند. بله، این صحت دارد که آنها اسلام گرایان افراطی هستند، اما آنها جزء گروه خاصی از اسلام گرایان افراطی هستند که جنبه آخرالزمانی و مرگ جویی (شهادت طلبی) دارد. آنها به فراهم کردن مقدمات آخرالزمان اعتقاد دارند؛ اگر از ایرانی ها، عراقی ها و دیگر شیعیان منطقه (خاورمیانه) نظرسنجی کنید، بیش از دو سوم آنها معتقدند که پایان دنیا در طول عمرشان فرا می رسد. چرا؟ زیرا رژیم ایران این مسئله را تبلیغ می کند. آنها به زمینه چینی برای آخرالزمان اعتقاد دارند و این، هدف دینی آنها است. ما نیز در فرآیندی هستیم که سلاح هسته ای را به ایرانی ها بدهیم تا دقیقاً همین کار را انجام دهند. به همین علت، در همان نخستین روز فعالیت خود (به عنوان رئیس جمهور آمریکا) به حکومت ایران خواهم گفت درهای همه این تأسیسات (هسته ای خود) را برای بازرسی باز کند، امکان دسترسی (بازرسان) آمریکا و انگلیس را به هر چیزی در هر کجا فراهم کند؛ زیرا در غیر این صورت، ما این تأسیسات را از میان برخواهیم داشت. زمانیکه مردم می گویند با این کار جنگ راه خواهید انداخت، پاسخ من این است که نه، من از جنگ جلوگیری خواهم کرد، زیرا ایران هسته ای، پایان کار خواهد بود.

فعالیتهای تحقیقاتی برای تقابل با آخرالزمان اسلامی

شایان ذکر است  که 130 سال است كه در دانشگاه‌هاي وابسته به كليساي كاتوليك در رشته آخرالزمان‌شناسي فارغ‌التحصيل دارند و در ايالات متحده آمريكا بيش از 257 كالج و دانشگاه در اين رشته وجود دارد و اگر اين موضوع مهمي نيست چرا بايد در سرزميني كه گاهي گمان مي‌كنيم عاري از مذهب است، اين تعداد دانشگاه و كالج در رابطه با اين رشته وجود داشته باشد. اين در حالي است كه در آن سوي درياي مديترانه در دهه 90 بيش از 60 درصد پرفروش‌ترين فيلم‌هاي هاليوود در خصوص آخرالزمان است و آيا ساخت فيلم‌هايي با چنين موضوعاتي براي سرگرم كردن مردم است.

نبرد آخرالزمان

از سوی دیگر در سالهای گذشته تبلیغات وسیعی در کشورهای اسلامی و مسلمانان صورت گرفته که پس از ظهور منجی مسلمانان درآخرالزمان ، سپاهیان اسلام در نبرد آرماگدون مقابل کفار و مشرکین و دشمنان اسلام خواهند جنگید. حتی برخی سعی دارند تا روایات و احادیث مختلف در خصوص آخرالزمان(مانند نبرد قرقیسیا) را به این نبرد نسبت دهند.

در این میان فرقه های انجیل گرا با استناد به این اصل که در نبرد آرماگدون سپاهیان مسیح در مقابل سپاهیان ضد مسیح می جنگند ، با فشار بر دولتهای غربی، مسلمانان و سپاهیان اسلام به عنوان سپاهیان ضد مسیح معرفی می نمایند که برای ظهور مجدد مسیح و استقرار حکومت جهانی مسیح باید کلیه مسلمانان و کشورهای اسلامی از بین بروند.

رهبران مذهبی فرقه های پروتستان در سراسر جهان علی الخصوص در آمریكا واروپا كه به این مكتب نوظهور «خواسته های مسیح» اعتقاد دارند، در سالهای گذشته (پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران) اعتقادات یاد شده را به شدت در جامعه آمریكا و اروپا تبلیغ كرده و در آمریكا در این زمینه صدها كتاب منتشر شده و فیلم های گوناگونی به نمایش در آمده اند.

به عنوان نمونه یک كشیش آمریكایی به نام «هال لیندسی» که از افراد مخالفان سرسخت جمهوری اسلامی ایران می باشد ،كتابی را تحت عنوان «در پیشگوییهای انجیل، جای آمریكا كجاست ؟» تألیف نموده كه یكی از پر فروش ترین كتاب های سال ۲۰۰۱ در آمریكا به شمار آمده است. در این كتاب نقش دولت واشنگتن در جنگ آرماگدون بیان شده است. نویسنده در این كتاب اثبات نموده است كه دولت آمریكا جنگ آرماگدون را رهبری خواهد كرد و مخالفان مسیح در سراسر جهان را كه قبل از آغاز این جنگ باعث ایجاد رعب و وحشت در جهان شده اند، شكست خواهد داد. اعتقاد به جنگ آرماگدون یکی از عوامل و دلایل پشت پرده آمریكا در حمله به عراق و سعی در عاری ساختن منطقه ی خاورمیانه از سلاح های هسته ای و فراهم آوردن شرایط برای راه انداختن این جنگ می باشد. در این جنگ انگلیس همكار آمریكا خواهد بود. دولت آمریكا در اوج جنگ سرد، موشك های هسته ای قاره پیمای خود را «شمشیرهای جنگ مقدس» نامیده بود. پیروان این مكتب در سالهای گذشته تبلیغ كرده اندكه عملیات توفان صحرا علیه عراق در سال ۱۹۹۱، حمله آمریکا به افغانستان ، تجاوز اخیر به عراق و اشغال این کشور ، حمله اسرائیل به لبنان و... فراهم كردن مقدمه ای برای جنگ آرماگدون بوده است.

نتیجه گیری

هدف از آخرالزمان گرایی این است که با نشان دادن تصویری معوج از تشیع و اسلام به زمینه سازی برای برخورد و تخریب آن بپردازند و حوادث غمبار آسیا در دهه های اخیر نشان دهنده آن است که بسیاری از نبردها و خونریزها در کشورهای اسلامی برای مقابله با اندیشه صلح جهانی است که حضرت مهدی موعود (عج)منادی آن است.

محمد حسین مصطفایی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات