صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳  ، 
کد خبر : ۲۸۴۱۵۵

نجران عربستان زیر آتش موشکهای یمن

واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، محل تجمع سربازان و تجهیزات نظامی عربستان در منطقه نجران را هدف حمله قرار دادند که در پی آن تلفات جانی زیادی به آنها وارد و چند خودروی نظامی نیز منهدم شد.
پایگاه بصیرت: نیروهای یمنی در این حمله شماری از پایگاه های نظامی عربستان را درهم کوبیدند.
یک منبع نظامی گفت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی، تجهیزات و سربازان سعودی مستقر در پایگاه «جبل همدان» را با چند فروند موشک هدف قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد که واحد موشکی و توپخانه یمن همچنین مراکز فرماندهی «صله» و «حصن الحماد» و پادگان «بن یالین» و پایگاه «العش» را با ده ها فروند موشک ازجمله چند فروند موشک «گراد» هدف قرار دادند که در پی آن شماری از نظامیان سعودی زخمی و خسارت هایی نیز به خودروهای آنها وارد شد.
ائتلاف عربی - آمریکایی از ششم فروردین ماه سال جاری به سرکردگی عربستان با حمله به فقیرترین کشور عربی منطقه می خواهد «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن نیروهای مقاومت مردمی که امنیت شهرهای یمن را دراختیار دارند، جلوگیری کند.
عربستان و 9کشور عربی دیگر به جز عمان با حمایت آمریکا از ششم فروردین، حملات هوایی، دریایی وزمینی راعلیه نیروهای مقاومت مردمی یمن آغاز کرده و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس ومنازل مردم این کشور را بمباران کرده اند.
در اثر حملات این ائتلاف، تاکنون بیش از 23 هزار نفر شهروندان بی دفاع یمن از جمله زنان و کودکان شهید یا مجروح شده اند. 
منبع: بولتن نیوز
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات