بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۶۰۳۸۲

یمن: ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه امروز خود اعلام کرد که نیروهای یمنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه اعلام کرد: نیروهای ما ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

 سریع در خصوص حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس گفت این حملات به الحدیده 16 شهید و 41 زخمی برجای گذاشته است.

وی در این بیانیه اعلام کرد که متجاوزان آمریکایی-انگلیسی طی ساعات گذشته به صنعاء، پایتخت یمن و استان‌های الحدیده و تعز حمله کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ائتلاف آمریکایی-انگلیسی در این حمله سایت های غیرنظامی مانند ساختمان رادیو حدیده و گارد ساحلی در بندر الصلیف را هدف قرار دادند و به کشتی های تجاری آسیب رساندند.

سریع افزود که ائتلاف آمریکا- انگلیس شهروندان یمنی را هدف قرار داد که مغایر با قوانین بین‌المللی و جنایت جنگی به تمام معناست.

در ادامه این بیانیه آمده است: در پاسخ مستقیم و فوری به هرگونه تجاوز، حمله به اهداف آمریکایی و بریتانیایی یا هر منبع تهدیدی درنگ نخواهیم کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح در این بیانیه اظهار داشت که جنایات آمریکایی-انگلیسی ما را از انجام وظیفه دینی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین در نوار غزه باز نمی دارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات