صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸  ، 
کد خبر : ۲۸۴۸۹۱

تقلای مشکوک برای به هم زدن ائتلاف اصولگرایان

برخی نمایندگان فعلی مجلس که نگران حذف احتمالی خود در صورت اتحاد و ائتلاف فراگیر جبهه اصولگرایان هستند، با سازوکار وحدت مخالفت کردند. برخی از این نمایندگان نزدیکی با دولت دارند. اعلام همراهی علی لاریجانی با شورای وحدت اصولگرایان، پیش از همه کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان را به تقلا انداخته بود که سعی کرد قول همراهی لاریجانی را انکار کند اما خبر واقعیت داشت. پس از وی بهروز نعمتی دیگر عضو فراکسیون رهروان در مصاحبه با نامه نیوز، جبهه پایداری را که تنها یک ضلع از چند ضلع ائتلاف و وحدت است بهانه کرد و گفت: بعضی عملکردها باعث می‌شود خیلی‌ها نتوانند کنار هم بنشینند و فاصله‌ها عمیق است.

اسماعیل جلیلی، حسن گروسی و منصور حقیقت‌پور از دیگر نماینده‌هایی بودند که در مصاحبه‌های سازمان یافته با ایسنا و ایرنا از مخالفت اکثریت اعضای «شورای مرکزی فراکسیون رهروان» با پیوستن به ائتلاف اصولگرایان خبر دادند.

یادآور می‌شود برخی از این نمایندگان در پوشش عنوان مغلوط «اصولگرایان معتدل» با دولت ائتلاف کرده و به هر قیمت در انتخابات حاضر باشند. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که چند نماینده اصلاح‌طلب یا نزدیک به آنها در رهروان، نگرانی بزرگتر افراطیون مدعی اصلاحات را نمایندگی می‌کنند و مامور به ایجاد انشقاق و اختلاف و سنگ‌اندازی در وحدت اصولگرایان هستند.


منبع: کیهان

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات