صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۸۴۹۷۶

اختلاف کارگزاران و اصلاح‌طلبان بالا گرفت

بعد از سخنان سید قادر لاهوتی کاندیدای اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه مبنی بر اینکه کسانی که حتی یک دوره به کاندیدای اصولگرا رای داده‎اند در اجماع اصلاح‌طلبی جایگاهی ندارند، دبیر حزب کارگزاران واکنش نشان داد و گفت: لاهوتی به پیروزی اصولگرایان کمک کرد.
پایگاه بصیرت: در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های 4 گانه کهگیلویه و بویراحمد در محل ستاد انتخابات این حوزه شاهد حضور برخی از کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان بودیم.

سید قادر لاهوتی یکی از چهره‌های شاخص اصلاح طلبی شهرستان کهگیلویه در حاشیه ثبت‌نام خود در فرمانداری کهگیلویه اظهار داشت: افرادی که حتی برای یک بار به اصلاحات پشت و از اصولگرایان حمایت کردند در بحث اجماع بر روی آنها حسابی باز نمی‌کنیم.

بعد از دقایقی علی سینا برقک دبیر حزب کارگزاران برای ثبت نام وارد فرمانداری شهرستان کهگیلویه شد و ضمن معرفی خود به عنوان یکی از کاندیدای اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: در دوره ای از انتخابات گذشته از آقای محمد موحد (کاندیدای اصولگرای 5 دوره مجلس) حمایت کردم.

دبیر حزب کارگزاران شهرستان کهگیلویه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شما بعد از تاجگردون از محمد موحد اصولگرا و دور گذشته از سردار حبیبی که یکی از اصولگراها بود حمایت کرده‌اید، پس چگونه الان خود را به عنوان یکی از کاندیداهای اصلاح ‌طلب معرفی می‌کنید، عنوان کرد: اولا من با روحانیت سنتی و اصولگرای معتدل هیچ زمان مشکل نداشتم و اگر کسانی هم تبلیغ کردند آن نظر شخصی خودشان بوده است.

برقک با بیان اینکه من در انتخابات، شخصیت و توانمندی فرد را در نظر میگیرم، بیان کرد: به‌طور قطع در همین دوره هم از فلان فرد اصلاح طلب و فاقد توانمندی حمایت نمی‌کنم.

وی ضمن تایید حمایت از سردار حبیبی در دور گذشته انتخابات مجلس، افزود: در زمان حمایت از سردار حبیبی، من حرف‌های تند اصلاح طلبی می‌زدم.

دبیر حزب کارگزاران کهگیلویه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سید قادر لاهوتی یکی از چهره‌های شاخص اصلاح طلبی شهرستان کهگیلویه اعلام کرد افرادی که حتی برای یک بار به اصلاحات پشت و از اصولگرایان حمایت کردند در بحث اجماع بر روی آنها حسابی باز نمی‌کنیم پس با این حساب شما عملا از بحث اجماع خارج می شوید، تاکید کرد: اگر بخواهیم اینطور حساب کنیم در سالی که همه ما از لطیف رستاد (کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس هشتم) حمایت کردیم عملا سکوت آقای لاهوتی سبب شد که حجت السلام سید علی محمد بزرگواری (کاندیدای اصولگرا) به مجلس راه پیدا کند و این عملکرد منفی لاهوتی دقیقا آب به آسیاب رقیب ریخت.

وی با بیان اینکه حمایت من از رستاد به عنوان یک نیروی اصلاح طلب بهتر از سکوتی بود که سبب شد رقیب به مجلس برود، عنوان کرد: من معتقدم که خیلی از اصلاح طلبان به بزرگواری بر مبنای قومیت رای دادند، آیا می‌شود اصلاح طلبی آنها را زیر سئوال برد؟
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات