صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳  ، 
کد خبر : ۲۸۴۹۸۸
سردار نقدی در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج؛

جبهه اصلی جنگ با استکبار جنگ رسانه‌‌ای است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمن ابزار بسیاری در جنگ رسانه‌ای دارد، مثل جنگ نظامی که ابزار زیادی در اختیار داشت.
پایگاه بصیرت: سردار بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم آغاز به کار باشگاه خبرنگاران بسیج که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: امروزه جبهه اصلی جنگ با استکبار جنگ رسانه است و کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند تا مردم را با حق و حقیقت آشنا کنند، مجاهدین فی‌سبیل‌الله هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما در این جنگ هرگز تسلیم نمی‌شویم. دشمن همانند جنگ نظامی ابزار بسیار زیادی در اختیار دارد. در عرصه رسانه دشمن هزاران شبکه ماهواره‌ای علیه ارزش‌های ما، مدافعان آزادی، ایجاد اختناق و جنگ با پابرهنگان راه‌اندازی کرده است. هزاران شبکه اجتماعی در شبکه مجازی در اختیار استکبار جهانی است و هر روز اختراعات جدیدی را به صحنه وارد می‌کنند تا ملت‌ها را فریب دهند.

سردار نقدی اظهار داشت: ما در مقابل این حجم تجهیزات هرگز تسلیم نمی‌شویم و بنا داریم پیروز این میدان باشیم. ما باید به دنبال مزیت‌های خود باشیم. در جنگ رسانه مهمترین مزیت ما مردم هستند. توده مردم مخالف اختناق و استکبار هستند. همانطور که در دفاع مقدس این مزیت شناخته شد و به کمک نیروهای کلاسیک و نظامی آمدند، امروز نیز باید مردم کمک کنند.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله اگر این شبکه پایدار شود، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به خود می‌بالد که در هر کوچه و خیابان یک خبرنگار دارد. ما نیز باید در مقابل انبوهی از دشمنان اعضای زیادی داشته باشیم.

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر رسانه‌های خارجی استکبار متاسفانه تعدادی از رسانه‌های داخلی نیز برای پیشبرد اهداف آمریکا تلاش می‌کنند. ما باید با تمام این دشمنان خارجی و داخلی مقابله کنیم. این جنگ هرچقدر هم که بزرگ باشد، از عظمت بسیج کوچکتر است.
منبع: جوان
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات