صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۲۸۶۵۷۲

دشمن و خان اول انتخابات

س از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته، کار بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان رهبری هم به پایان رسید [...]
یادداشت: پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته، کار بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان رهبری هم به پایان رسید و دیروز شورای نگهبان اسامی اولیه تأیید و ردّ صلاحیت‌شدگان مجلس خبرگان رهبری را به وزارت کشور اعلام کرد. در بین شرکت‌کنندگان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری سه دسته از افراد وجود داشتند؛ دسته اول، عده‌ای که صلاحیت‌شان تأیید شد و شرایط حضور در انتخابات را پیدا کردند. دسته دوم، کسانی که در جریان بررسی‌های صورت‌گرفته روشن شد که صلاحیت حضور در این عرصه را ندارند و دسته سوم هم کسانی که صلاحیت آنها برای حضور در انتخابات احراز نشد. اگرچه این افراد صلاحیت‌شان برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری احراز نشده، اما این دلیلی بر عدم صلاحیت عمومی آنها نیست.
در این میان، پوشش رسانه‌ای و تبلیغاتی رسانه‌های ضد انقلاب درباره ردّ صلاحیت‌های صورت‌گرفته بدون اشاره به افرادی که تأیید صلاحیت شده‌اند، از محورهای خبری ۲۴ ساعت گذشته بوده است. وجود برخی از چهره‌ها در بین ردّ صلاحیت‌شدگان -که البته پیش‌بینی هم می‌شد- سبب شد تا رسانه‌های ضد انقلاب با هدف تحریک افکار عمومی، خط خبری مسمومی را طراحی و دنبال کنند و درصدد ایجاد خدشه در روند تأیید و ردّ صلاحیت‌ها برآیند. در این میان از القای اینکه اصولگرایان با استفاده از نفوذ خود به دنبال حذف جناح سیاسی مخالف خود هستند تا بردن موضوع صلاحیت‌ها در حد اختلافات شخصی بین برخی اعضای شورای نگهبان و برخی نامزدها هم پیش رفتند!
به نظر می‌رسد، دشمنان انقلاب اسلامی از مدت‌ها پیش خود را برای رویداد بزرگ سیاسی اسفند ماه که برگزاری دو انتخابات مهم است، آماده کرده و رسانه‌ها و شبکه‌های متعدد خود را برای این مهم بسیج کرده‌اند و در خان اول انتخابات، یکی از کارهای آنها، سوءاستفاده از اشخاصی است که به هر دلیل صلاحیت آنها احراز نشده است. این موضوع لزوم هوشیاری آحاد مردم، به ویژه کسانی را که نقطه هدف دشمن هستند، می‌طلبد تا دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات