صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶  ، 
کد خبر : ۲۸۴۱۸۳

هدف از جنگ روانی علیه سردار سلیمانی

«قاسم سلیمانی کشته شد»؛ رسانه‌های سعودی- آمریکایی اوایل هفته جاری این جمله را تیتر یک خود کردند که بلافاصله سردار رمضان شریف، آن را تکذیب و تأکید کرد، [...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: «قاسم سلیمانی کشته شد»؛ رسانه‌های سعودی- آمریکایی اوایل هفته جاری این جمله را تیتر یک خود کردند که بلافاصله سردار رمضان شریف، آن را تکذیب و تأکید کرد، سردار سلیمانی با قدرت در کنار رزمندگان خط مقاومت حضور دارد؛ اما تکذیبیه سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایان دروغ‌پردازی‌های آنها نبود، تا به فاصله چند روز، این‌بار دروغ جراحت شدید سردار سپاه اسلام را به عنوان خبر جا بزنند. روز گذشته شبکه سعودی العربیه مدعی شد، قاسم سلیمانی در درگیری‌های حلب و در پی شلیک موشک تاو به شدت زخمی شده است و اکنون در یک بیمارستان نظامی در تهران بستری است. دروغی که بلافاصله از سوی رسانه‌های ضدانقلاب و صهیونیستی دنبال شد؛ اما این‌بار نیز سردار شریف در موضعی شفاف و صریح اعلام کرد: سردار حاج‌قاسم سلیمانی در سلامتی کامل به سر می‌برد و شاداب، پرانرژی و پرقدرت در حال کمک به مقاومت اسلامی سوریه و عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری است. پس از آن نیز تصاویری از حاج‌قاسم سلیمانی که نشان می‌داد وی در صحت کامل است، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
اما چرا رسانه‌های آمریکایی- سعودی مدام به دنبال چنین خبرسازی‌هایی هستند؟ راز جنگ‌های روانی علیه جبهه مقاومت را باید در میدان نبرد و در خاک سوریه و عراق جست‌وجو کرد؛ پیشروی‌های هر روزه نیروهای مقاومت و شکست‌های پی‌درپی تروریست‌های شام و عراق از یک سو و تقویت پایگاه ایران در منطقه و شکل‌گیری ائتلاف مستحکم میان ایران، روسیه، سوریه و عراق از سوی دیگر، سبب شده است تا رژیم آل‌سعود و آمریکا منافع خود را به شدت در خطر ببینند و از سر استیصال به جنگ روانی علیه خط مقاومت روی آورند، تا شاید بتوانند مانع از قدرت‌یابی روزافزون جمهوری اسلامی ایران و پیشروی‌های مدوام خط مقاومت شوند.
زهی خیال باطل؛ چرا که نه‌تنها سردار سلیمانی زنده است و با حمایت ملت‌های منطقه، عرصه را بر دشمنان تنگ کرده است، بلکه جبهه مقاومت، زنده‌تر و پویاتر از همیشه یکه‌تازی می‌کند و خواب را از چشمان تروریست‌ها و حامیان غربی و عربی آنها ربوده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات