صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹  ، 
کد خبر : ۲۸۷۰۱۲

لیست واحد اصولگرایان امروز اعلام می‌شود

عضو شورای شهر تهران گفت: در زمینه دوستی و همدلی بین شیعه و سنی، ایران در جهان نمونه است و بندرعباس هم در کشور خودمان باید نمونه قرار بگیرد.
پرویز سروری امروز، با اشاره به اهداف سفرش به این شهر، اظهار داشت: در ایام دهه فجر هدف در وهله اول زیارت مردم خونگرم بندرعباس بود. هدف بعدی ساماندهی و بررسی وضعیت نیروهای ائتلاف سراسری اصولگرایان در هرمزگان بود تا بتوانیم در زمان قانونی، کاندیدهای ائتلاف را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در مدت حضورم در بندرعباس جلسات فشرده و خوبی را برگزار کردیم. با کانون مداحان و تشکل‌های مذهبی دیداری داشتیم تا با توجه به اینکه وارد ایام فاطمیه هم می‌شویم، نشست گرمی با مداحان داشته‌باشیم و از این پتانسیل هم استفاده کنیم. با توجه به نقشی که مداحان می‌‎توانند داشته‌باشند، ان‌شاءالله آثار این دیدار را در حضور مردم در انتخابات خواهیم دید.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان ساخت: یک جلسه خوب و مفید هم با دوستان اهل سنت هرمزگان داشتیم. همین جا اعتراف می‌کنم یکی از بهترین جلسات عمرم را با این دوستان تجربه کردم. به واقع، از تک‌تک لحظات آن لذت برده و استفاده کردم.

سروری افزود: بلوغ فرهنگی مناسبی در بندرعباس شکل گرفته‌است. در اینجا اهل سنت با شیعیان به خوبی همدل هستند و رفتاری برادرگونه دارند. همیشه گفته‌ام در زمینه دوستی و همدلی بین شیعه و سنی، ایران در جهان نمونه است و حالا می‌گویم بندرعباس هم باید در کشور خودمان نمونه قرار بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی لیست ائتلاف اصولگرایان به طور رسمی اعلام خواهد شد؟ گفت: تا امروز نتیجه لیست واحد اصولگرایان در کل کشور اعلام می‌شود. البته در یکی دو منطقه نامزدهای اصلح به قدری زیاد هستند که کمی کار سخت است. شاید لیست این مناطق کمی دیرتر آماده شود.

سروری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تهران هم جزو مناطقی است که در مورد لیست آن به جمع‌بندی نرسیده‌اید؟ عنوان کرد: نه لیست تهران تقریبا مشخص شده‌است و احتمالا تا فردا اعلام می‌شود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات