صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳  ، 
کد خبر : ۲۸۷۲۶۱

مواجهه با تفنگداران آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه‌های روی میز ایران

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان مواجهه با تفنگداران آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه‌های روی میز ایران بود؛ به امید خدا روز به روز امید و شور جوانان افزایش پیدا می‌کند.
سردار حسین سلامی در جمع راهپیمایان مردم تبریز با اشاره به دستاوردهای انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ایران عزت، اقتدار و آزادی بخشید و توأم با آن ارزش‌های الهی بر جامعه حاکم شده و هویت مسلمانان شکوفا شد و در این راه پر فراز و نشیب شهیدان برای شخصیت بین‌المللی ایران عزیز جان فدا کردند.

وی ادامه داد: تبریز نگین درخشان و پیشگام انقلاب اسلامی است؛ در 29 بهمن مردم با پشتیبانی خود از انقلاب و آرمان‌های امام راحل فرهنگ استکبارستیزی را تکثیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار آذربایجان بعد از انقلاب نیز با حضور خود در صحنه‌های حساس نشان دادند زمان‌شناس و حامی انقلاب هستند، مردم تبریز در برابر فتنه مخرب و ویرانگر ایستادند و اجازه ندادند ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی پایمال شود. تبریز سرزمین انسان‌های با شرافت، بزرگ و با غیرت است.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت:  پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی عزت، اقتدار، آزادی، استقلال و حاکمیت ارزش‌های الهی و بازیابی هویت حقیقی مسلمانان را موجب شد.

وی با گرامیداشت شهیدان والامقام، افزود: این شهیدان برای دفاع از حریم اسلام و استقلال وطن و حفظ حرمت اسلام و شخصیت بین‌المللی کشور عزیزمان در صحنه‌های سخت نبرد جان خود را فدا کردند.

سردار سلامی گفت: آرزوی سلامتی برای پرچمدار امروز این عزت مسلمانان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)، امام امت اسلام  و پشتوانه بزرگ مسلمانان که در عصر حاص پیچیده‌ترین فتنه‌های جهانی، هدایت امت اسلامی به سوی ساحل رستگاری را بر عهده دارند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه امروز حضور در جمع مردم شریف، بزرگوار ،غیور و مومن تبریز، یک فضیلت ، افتخار و خاطره ای جاودان و فراموش ناشدنی است. ادامه داد: تبریز نگین درخشان انقلاب اسلامی و پیشگام و پرچمدار انقلاب بوده و همواره آفرینش‌گر وقایع بزرگ در مسیر رشد نهضت اسلامی است . چه در 29 بهمن سال 56  و چه در هشتم  دی ماه سال 88 تبریز بار دیگر پیشگام  وفاداری و رشادت و شجاعت در میدان دفاع از انقلاب و در مقابل فتنه مخرب و مهیب سال 88 بود

وی خاطرنشان کرد: این موج خروشان جمعیت در این شهر نشان دهنده وفاداری، ایستادگی، همراهی با ولایت فقیه، ثبات قدم بودن دراین مسیر بوده و این امر جزو عنصر جدایی‌ناپذیر این ملت است.

 

دست و پای همه ملت قهرمان آذربایجان را می‌بوسم و به این بوسه‌های افتخار می‌کنم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب تصریح کرد: به پاس  وفاداری با ولایت فقیه ، انقلاب و  دست و پای همه را با نهایت فروتنی می‌بوسم و به این بوسه‌ها افتخار می‌کنم.

سردار سلامی افزود : انقلاب شکوهمند اسلامی با خیزش مردمی و  هدایت‌های امام خمینی (ره) در نخستین گام‌های خود یک امپراطوری بی‌نظیر تاریخ بشری را شکست داده  و سیاست‌های استعماری آمریکا در ایران را خاتمه داد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که ایران بزرگ به عنوان بخشی از جغرافیای سیاسی دنیای غرب، به خصوص آمریکا و به عنوان یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون رئیس جمهوری آمریکا تلقی می‌شد، یعنی ایران در کنار عربستان سعودی دو رکن دفاع از منافع حیاتی آمریکا در خلیج فارس و غرب آمریکا به حساب می آمد  و هویت فرهنگی و اعتقادی مسلمانان به خصوص ملت مسلمانان ایران تحت غارت و هجوم دنیای غرب قرار گرفته بود و  ده‌ها هزار مستشار آمریکایی شئون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی کشور ما را تحت سیطره فکری و تسلط برنامه‌ریزی شده خود قرار داده بودند.

وی ادامه داد: در حالی که ایران به عنوان نایب منطقه‌ای آمریکا در مقابل نفوذ شوروی تحت عنوان سیاست سد نفوذ آمریکا تلقی می‌شد و در حالی که همه ملت‌های مسلمان و ملت مسلمان ایران در آن دوران سیاه در گورستانی از جهالت مدرن به سر می‌بردند امام با انقلاب شکوهمند خود روح آگاهی، آزادیخواهی، عدالت طلبی و اسلام خواهی را در پیکره این ملت احیا کرد.

انقلاب امام بعثت مجددی برای اسلام بود

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت:  انقلاب امام بعثت مجددی برای اسلام بود و آن حرکت یک نهضت نبوی بود درست مثل زمانی که سوره ی مبارک اقرا در قلب مبارک پیامبر در غار حرا نازل شد و خورشید تابناک اسلام از افق مکه سر به در آورد با انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلام خورشید تابناک اسلام از افق ایران بر جهان اسلام تابیدن گرفت.

سردار سلامی اظهار داشت: دنیای اسلام که تا آن روز تحت غارت ثروت‌های معنوی و مادی خویش توسط نظام سلطه به سر می‌برد و هیچ یار و یاوری و پناهگاهی نداشت تا در مقابل تهاجمات انگلیسی‌ها و استعمار فرانسوی‌ها و تاخت و تاز اقتصادی، سیاسی و امنیتی آمریکایی‌ها مقاومت کند.

انقلاب باطل السحر فتنه‌های دشمنان

 وی افزود: رژیم صهیونیستی به عنوان خنجری در پهلوی عالم اسلام فرو برده بودند و فلسطینی‌ها را بدون سرزمین آواره کرده بودند، دیکتاتورها را بر سرزمین‌های اسلامی مسلط کرده بودند و شرکت های نفتی‌شان انرژی‌های فسیلی جهان اسلام را به یغما می‌بردند و هیچ کسی نبود  که در این جهان پهناور اسلام در مقابل این غارت ثروت‌های مادی و معنوی مسلمانان دفاع کند اما از بیست و دوم بهمن 57 جهان اسلام صاحب یک رهبری  بزرگ شد و امت اسلام یک تکیه گاه نیرومند یافت و رویای دلنشین غربی‌ها برای تسلط کامل بر شئون مسلمان‌ها باطل شد
انقلاب باطل السحر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بزرگ برای تحقیر جهان اسلام شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات