صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷  ، 
کد خبر : ۲۸۷۲۶۵
گزارش از راهپیمایی 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی

22 بهمن، پیمان دوباره علویان با ولایت فقیه

مردم ایران اسلامی امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همچون موجی پرخروش، از ساعات اولیه با حضوری گسترده، حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.
اداره کل استان‌ها، ‌ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) که در 22 بهمن ماه سال 57 فروپاشی و سقوط نظام شاهنشاهی 2500 ساله را رقم ‌زد، با جوهره و قوه محرکه اسلام ناب محمدی (ص) روحیه جهادی و انقلابی را فراتر از جامعه‌ی ایرانی در رویکرد و رفتار امت اسلامی شکوفا و آن را به عامل اصلی مقاومت، پیروزی و عبور جبهه انقلاب از فتنه‌ها و بحران‌های فراروی معرفی کرد.

با گذشت 36 سال از انفجار نور و پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان منحصربه‌فردی که با اراده ولی‌فقیه و رهبری این انقلاب تولید و با شاخصه‌ دفاع از مظلوم و ایستادگی برابر قدرت‌های استکباری و صهیونیسم بین‌الملل که در پهنه‌ی جهانی به ویژه در سطح منطقه راهبردی شمال آفریقا و غرب آسیا ظهور یافته است برغم نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه هم اکنون انسجام، اقتدار و سازماندهی جبهه‌ بیداری و مقاومت جهانی را رقم زده است.‌

آحاد مختلف مردم امروز در سراسر ایران اسلامی با حضوری پر‌شور و با نشاط در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر ‌اعلام می‌کنند‌ برخلاف آرزوی ضد‌انقلاب و رویاهای شیطانی جبهه استکبار و سلطه، پیشتازی «گفتمان انقلاب اسلامی» در عرصه‌‌ تحولات راهبردی در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را همچنان واقعیت مسلم و انکارناپذیر تاریخ معاصر قرار خواهد داد و با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) تهدیدات دشمن رادر حوزه‌های مختلف به فرصت‌های راهبردی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند خود تبدیل می‌کند.

خبرنگاران خبرگزاری فارس در سراسر ایران اسلامی ضمن ثبت حماسه میلیونی مردم در سراسر ایران اسلامی از اولین دقایق شروع راهپیمایی اعلام کردند: در حالی که هنوز دقایقی بیش نیست که راهپیمایی شروع شده بر موج خروشان مردم با حضور در خیابان‌ها‌ افزوده می‌شود که نشانگر تجدید میثاق آنها با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. در ذیل مشروح گزارش خبرنگاران فارس را چه به صورت تصویری و ‌نوشتا‌ری از نظرتان می‌گذرد:

‌‌***حضور پرشور مرد‌م لرستان در حماسه تاریخی

مردم لرستان در 22 بهمن امسال بلند‌تر از همیشه فریاد مرگ بر استکبار سر دادند و حماسه تاریخی خلق کردند.

‌‌مردم لرستان همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با فریاد «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست» و ... مراتب انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

این مراسم در شهرستان خرم‌آباد از ساعت 9 صبح امروز از میدان شهدا، پل انقلاب، خیابان انقلاب به سمت میدان 22 بهمن آغاز شد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عشایر لرستان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان و قشرهای مختلف مردم حضور دارند و در حالی که پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود» در دست دارند، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام می‌کنند.‌

*** اینجا سرزمین آفتاب! روز هم‌صدایی .‌.‌.

اینجا سرزمین آفتاب، دیار بزرگان و فرهیختگان، مهد علم و دانش، استان سمنان، روز هم‌صدایی و همگامی مردمی به بزرگی کویر است.

‌امروز 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، «عید انقلاب» است؛ مردم سرزمین آفتاب، دیار بزرگان و فرهیختگان، مهد علم و دانش، استان سمنان امروز به میدان آمده‌اند تا با خلق حماسه‌ای دیگر به استقبال «عید انتخاب» بروند و و 22 بهمن و 7 اسفند 1394 را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار سازند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امروز در 45 نقطه از استان سمنان برگزار می‌شود و در برخی از شهرستان‌های هشت‌گانه استان نیز هم‌اکنون این راهپیمایی آغاز شده است.

مردم شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان، میامی، سرخه و مهدی‌شهر امروز به میدان آمده‌اند تا بار دیگر نشان دهند در خط امامت و ولایت حضور دارند و همواره از نظام اسلامی و انقلاب خمینی کبیر دفاع جانانه خواهند کرد.

مردم به میدان آمده‌اند تا انقلابی که خود رقم زده‌اند را بیش از پیش تثبیت کنند و در شرایط سخت کنونی، پیام دفاع از میهن و رهبری و نظام اسلامی را با صدای رسا به گوش جهانیان و کشورهای غربی برسانند.

***طنین فریاد لبیک یا خامنه‌ای در ‌استان البرز‌

مردم ولایی و با بصیرت استان البرز امروز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند.

به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57، امروز در سراسر کشور راهپیمایی پرشوری برگزار شد.

مردم بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌های مختلف استان البرز نیز همراه با دیگر اقشار جامعه با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند.

امروز همزمان با سراسر کشور مردم 16 شهر و 6 شهرستان استان البرز فریاد لبیک یا خامنه‌ای سرداده و به جهانیان ثابت کردند که دست از پیروی از راه شهدا و امام شهیدان خمینی کبیر (ره) بر نمی‌دارند.

اکثر شعارهایی که امروز مردم استان البرز سردادند، در حقیقت اثبات تجدید میثاق با ولایت بود و بیشترین شعارها فریاد "لبیک یا خامنه‌ای" است.

مردم شهرستان‌های کرج، اشتهارد، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با حضور گسترده و ده‌ها هزارنفری خود بار دیگر نشان دادند که راه شهدا در ایران اسلامی با قاطعیت ادامه می‌یابد.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان البرز پیاپیش راهپیمایان حضور داشتند. خانواده سرداران شهید آجرلو در کرج، خانواده سردار رشید سپاه اسلام اصل دهقان در نظرآباد و خانواده سرداران شهید نژاد فلاح در ساوجبلاغ امروز نیز با حضور تاثیرگذار خود در راهپیمایی به جهانیان ثابت کردند که این مردم پیرو راه شهدا و امام شهیدان (ره) هستند.

‌***پیمان دوباره علویان در کرانه آبی دریای مازندران‌

کرانه آبی دریای مازندران هم‌صدا و هم‌نوا با سراسر ایران پیمان دوباره می‌بندد با آرمان‌های انقلاب در معیادگاه سی‌وهشتم پای همان وعده و اراده عاشقی.

‌هم‌زمان با حرکت موج خروشان مردمی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه 94 سراسر کشور و در حالی‌که انقلاب وارد بیست و هشتمین بهار عمر خود شده است، مردم ولایت‌مدار مازندران نیز با سر دادن ندای الله‌اکبر از 67 مسیر از پیش تعیین‎شده به دریای وحدت ملت پیوستند.

امروز بار دیگر مردم دیار علویان در بحبوحه همه شرایط سخت اقتصادی و مشکلات ریز و درشت، انقلاب را تنها نگذاشتند، همه آمده‌اند برای عهد و پیمانی دوباره با امامی که اسلام را در عصر حاضر احیا کرد، آمده‌اند برای لبیک به ندای مقتدای زمان خویش، آمده‌اند تا بگویند ما شهدا و ایثارگران خود را فراموش نکرده‌ایم.

در ساری مرکز دیار علویان، یک‎ساعت مانده به آغاز راهپیمایی 22 بهمن 94، مردم یکپارچه در میدان‎های شهید قاسمی، ساعت و شهدا حضور یافتند، عده‌ای آمده‌اند و برای آنها تداعی روزهای سخت و نفس‌گیر قبل و حین انقلاب بسیار سنگین است، زیرا امروز در جایی ایستاده‌اند که پر از امنیت، استقلال و آزادی است، دیگر از تازیانه‌های خشم و سکوت و استبداد خبری نیست.

‌مردم دیار طبرستان همچون سایر مردمان ایران اسلامی امروز با غرور و افتخار هر چه تمام‎تر پای میعادگاه‎های یو‌م‎الله 22 بهمن حاضر شدند تا بر همه طراحان قطع‌نامه‎های ننگین و ساختگی ضد اسلامی ایرانی ضربه دیگری بزنند.‌

***بانگ خروش «مرگ بر آمریکا» در دیار میرزاکوچک

مردم گیلان با حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شعار مرگ بر آمریکا را در آسمان این استان طنین‌انداز کردند و صدای ظلم‌ستیزی خود را گوش جهان رساندند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سی‌وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فصل درخشانی از عزت و اقتدار ملی است که امروز با حضور باشکوه مردم گیلان در کنار مردم استان‌های کشور این عزت به نمایش گذاشته شد.

مردم گیلان در آستانه دو انتخابات مهم کشور امروز وارد صحنه شدند تا عدم سازش با آمریکا و تبعیت از فرمایش‌های ولی فقیه را به دنیا نشان دهند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه گیلان در مسیرهای تعیین شده خود را به محل تجمع راهپیمایی رساندند و با مشت‌های گره خورده و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم استکبار جهانی را نشانه رفتند.

راهپیمایان رشت از چهار مسیر مشخص سپاه، ورزشگاه شهید عضدی، میدان شهید انصاری و مسجد جامع کاسه‌فروشان خود را به میدان شهدای ذهاب این شهر رساندند تا صحنه‌ای باشکوه را در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند.

مردم رشت از ساعت اولیه صبح در مسیرهای منتهی به میدان شهدای ذهاب این شهر قرار گرفتند و حضور جوانان در این راهپیمایی بسیار چشمگیر است.

*‌**حس تازگی طنین «مرگ بر آمریکا» در دیار نصف‌جهان

بار دیگر موعد عید انقلاب و جشن استقلال و آزادی فرارسید و مردم دیار زاینده‌رود با حضوری پرشور بار سنگین پاسداشت خون شهدای این دیار را این بار در پسابرجام به دوش کشیدند.

‌مردمان دلیر دیار زنده‌رود امروز نیز همگام با آحاد ملت شریف ایران یک 22 بهمن تاریخی را در پسابرجام رغم زدند و البته این بار و در شرایط جدید، فریاد «مرگ بر آمریکا» را با صدای رساتری فریاد زدند تا دشمن بداند که شیطان بزرگ همچنان لقب اصلی مستکبرین جهان است.

مردم روستاها و شهر اصفهان امروز با مشت های گره‌کرده و در سرمای زمستانی بهمن 94 به صحنه آمدند و از حضور پرشورشان مسیرهای منتهی به میدان امام هر لحظه مملو از جمعیت بود و این اتصال جمعیت از آغاز تا انتهای مسیر همواره ادامه دارد.

جمعیت از میدان امام حسین هنوز به راه نیفتاده بود که انتهای آن به میدان امام رسیده بود و از طرف مقابل ورودی خیابان حافظ نیز از فشار جمعیت متراکم است.

حضور چهره‌های خردسال، نوجوان و جوان در غالب گروه‎‌های ورزشی و فرهنگی از نکات قابل توجه این حضور بود و ثابت کرد نه تنها انتقال پیام انقلاب به نسل‌های بعد متوقف نشده بلکه شعارها و آرمان‌هایش با صدای رساتری به نسل 3 و 4 انقلاب رسیده است.

یکی از نکات جالب توجه در راهپیمایی امسال حضور مردم پیش از ساعت اعلام شده بود؛ در حالی که ساعت رسمی آغاز مراسم 10 صبح اعلام شد، اقشار مردم از ساعت 9 صبح گروه گروه وارد مسیرهای منتهی به میدان امام شدند تا حجت شرعی و ملی خود را تمام و کمال ادا کنند.

سمفونی هماهنگ حضور پیر و جوان، دختر و پسر، کارمند و کاسب، هنرمند و حرکت دوشادوش اقشار مردم جلوه‌ای زیبا از رنگین‌کمان شعور سیاسی مردم اصفهان را در میدان امام رقم زد و البته حضور خواننده جوان اصفهانی با سرودهای انقلابی این بوم زیبا را کامل خواهد کرد.

‌***نمایش اتحاد و همدلی شیعه و سنی با مشت‌های گره کرده‌

شیعه و سنی یکدل، یکصدا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، شعار « 22 بهمن روز پیروزی ما، روز شکست دشمن» را سر دادند.

‌همزمان با یوم الله 22 بهمن، راهپیمایی گسترده مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در بیش از 50 نقطه جمعیتی شهری و روستایی این استان با شکوه خاص برگزار شد.

در کنار علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان که در مراسم راهپیمایی زاهدان حضور دارند، پیرو جوان، کسبه و بازاری، استاد و دانشجو، دانش‌آموز و معلم، پدرها و مادرها، مسئولان و خانواده شهدا همه و همه امروز به صحنه آمده‌اند تا باهم با اتحاد و همدلی سی‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و به دشمنان این نظام و انقلاب بفهمانند به پای این انقلابی که خون‌ عزیزان خود را نثار کرده‌اند تا همیشه ایستاده‌اند.

این مشارکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند نیز دشمنان را مایوس می‌کند.

‌‌‌‌این ازدحام جمعیت، این حضور گسترده و باشکوه نشان از عشق مردم سیستان و بلوچستان به نظام، رهبری و انقلاب اسلامی دارد، این عشق الهیست، این شور خدایست.

*نمایش بزرگ حضور کرمانی‌ها در بهار آزادی‌

مردم دیار کریمان با گام‌هایی استوار به‌پا خواستند و با حضوری مقتدرانه در آغاز سی و هشتمین بهار آزادی بصیرت و ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

‌امروز و از آغاز صبح مردم دیار کریمان در جای جای این استان پهناور با گام‌هایی استوار به‌پا خواستند و دست در دست یکدیگر با حضوری مقتدرانه یوم‌الله 22 بهمن را باشکوه‌تر از گذشته گرامی داشتند و این حضور را به رخ جهانیان کشیدند.

مردم با حضور حداکثری و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن و با مشت‌های گره‌کرده، اقتدار ایرانیان را تجلی ساخته و اتحاد ملی و انسجام اسلامی را مقتدرانه به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمان نیز از ساعت 9 و 30 دقیقه از چهاراره طالقانی آغاز شده و مردم بصیر و ولایتمدار شهر کرمان با سردادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق و فتنه‌گر، فتنه‌گر و سازشکار عوامل استکبارند و ... » در طول مسیر به سمت میدان عاشورا حرکت کردند.

حضور ورزشکاران با لباس ویژه خود، گروه‌های دانش‌آموزی و حضور گسترده جوانان چشمگیر بود.

گروه‌های رزم‌نواز در مسیر راهپیمایی سرودهای انقلابی را اجرا می‌کردند، شادی و شعف طی مسیر راهپیمایی به مناسبت این روز فرخنده در چهره امت حزب‌الله نمایان بود.

راهپیمایان در نهایت در میدان عاشورا تجمع می‌کنند و به سخنان حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری گوش فرا می‌دهند.

راهپیمایی 22 بهمن 94 باشکوه‌تر از سال‌های قبل در رفسنجان برگزار شد.

‌با حضور مردم همیشه در صحنه و حزب‌اللهی رفسنجان و مسئولان آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه رفسنجان بار دیگر آمدند تا با طنین فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم و...مهر تأییدی بر مقبولیت انقلاب اسلامی بزنند و بر استمرار این نظام تأکید کنند.

راهپیمایان در رفسنجان مسیر میدان علی‌بن ابیطالب(ع) تا میدان شهدا را پیمودند و با مشت‌های گره کرده خود بر دهان استکبار زدند.

‌***لبیک مردم قبله تهران به رهبر‌ ‌انقلاب در حماسه 22 بهمن‌

مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان ری امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همانند موجی پرخروش، از ساعات اولیه با حضوری گسترده، حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند.

مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از ساعت 9:30 صبح در شهرری و بخش‌های پنج‌‌گانه شهرستان ری آغاز شد.

راهپیمایی امسال با محوریت شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا حسین (ع)»، «کلنا عباسک یا زینب» در سراسر شهرستان ری برگزار شد.

عده‌ای از کودکان و دانش‌آموزان با روپوش‌هایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و سربندهای «من انقلابی‌ام»، «لبیک یا حسین (ع)»، «کلنا عباسک یا زینب» و ... در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور ییافتند.

همچنین جمعی از پدران و مادران شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، فتنه 88 و مدافعان حرم نیز با در دست داشتن تابلویی از چهره فرزند شهیدشان، با آرمان‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

شور و هیجان قشرهای مختلف مردم از جمله جوانان است که با شعار «من انقلابی‌ام» در مراسم رسمی راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته بودند، چیزی است که در دقایق ابتدایی راهپیمایی امروز به چشم می‌خورد.

نسل جدید انقلاب کاورهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بر تن کرده‌اند و عکس‌ها و پلاکاردهایی نیز از رهبر انقلاب و بیانات معظم‌له در دست دارند. همچنین با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صحنه‌ای ماندگار خلق کردند.‌

***شور حضور آذر‌بایجانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن/آذربایجان، امروز به ملتش می‌نازد

‌امروز همه دعوت بودیم، دعوت بودیم به جشن تولد انقلابمان، به جشن استقلال و آزادی کشورمان.

امروز همه آمدیم برای پاسداشت هویت و عزتمان جشن ملی پیروزی گرفتیم.آمدیم با دل‌هایی که از عطر ایمان سرشار است و با دست‌هایی که بوی ربنا می‌داد. همه آمدیم با دل‌هایی سربلند و سرهایی سربه زیر، صدا در صدا پیچید، دست در دست هم دادیم به مهر و هم پیمان شدیم برای وفاداری با آرمان‌های انقلابمان.

قصه دلدادگی پدران و مادرانمان به رهبر و مقتدایشان را بارها شنیده بودیم و امروز آمدیم تا قصه‌ای دیگر از دلدادگی را در تاریخ ثبت کنیم. آمدیم تا بگوئیم ما نیز وارثان همان پدر و مادریم و با رهبر فرزانه مان همصدا می‌شویم که ما سروقامتان جاودانه تاریخیم.

امروز به یاد آلاله‌های بهمن 57 که خونشان فرش راه رهبر و مقتدایشان شده بود برای دفاع از آرمان‌های انقلابمان با هم عهد بستیم که هرگز فراموش نکنیم عزت و آبادانی این سرزمین در گرو استقلال ماست.

امروز آمدیم تا اعلام برائت کنیم از دشمنان قسم خورده کشورمان و به چشم‌های از حدقه درآمده جهانیان بفهمانیم که هنوز خون‌های پاک ریخته شده در پای نهال انقلابمان که اکنون  به بار نشسته و شاخ و برگ‌هایشان همچنان با طراوت در صدد ترقی و اقتدار این مرز و بوم است فراموش نکرده‌ایم.

هنوز کوچه پس کوچه‌های شهر من مزین به نام آلاله‌های سرخی است که یکصدا شدند و فریاد زدند «اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم».  ما از نسل همان آلاله‌ها هستیم که با خون سرخشان زندگی با عزت را برایمان به ارمغان آوردند .

هنوز پدر و مادران آلاله‌های سرخ سرزمین من در لابه لای زندگی من نفس می‌کشند و دعای آنها بدرقه راه ماست. ما هرگز در چشم در چشم آنها سخن از عقب نشینی نمی‌زنیم، هرگز خون سرخ فرزندان آنها را زیر پا نمی‌گذاریم‌.

‌امروز سراسر استان آذربایجان‌شرقی به ویژه تبریز از پیر و جوان به پاس نکوداشت پیروزی بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین انقلاب ایران و جهان در هوایی آفتابی اما سرد در راهپیمایی عظیم ملی خود شرکت کردند و با یادآوری شعار اصیل استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق این شعارها را بار دیگر جشن گرفتند.

انقلاب اسلامی امروز آنقدر تنومند است که دیگر دست هیچ اهریمنی نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای بر پیکر آن وارد کند و به گفته آن پیر فرزانه، انقلاب اسلامی مقدمه انفجارهای عظیم در منطقه است انفجاری که مرزهای ایران اسلامی را در نوردیده و اینک به سوی ملت‌هایی ستمدیده می‌رود تا پرتو انوار الهی خود را سایه سار آنانی کند که به امید رهایی نفس می‌کشند.

آذربایجانی‌ها امروز باز هم رو سفید شدند و حماسه دیگری آفریدند، ناامیدی دشمن از ملت از پیش هم معلوم بود و اینک بر مسئولان است که با تاسی به یکدلی آحاد ملت پا بر اختلافات بگذارند و پرشتاب در مسیر توسعه ایران اسلامی گام بردارند.

‌مردم تبریز امروز با در دست داشتن تصاویر امام امت، مقام معظم رهبری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پارچه‌نوشته‌ها با سر دادن شعارهای ملت ایران ملتی خدایی است بی‌زار از تفرقه و جدایی است، تنها ره عزت ما همین است درخواست ما محو منافقان است، ما ملتی همیشه سرفرازیم دشمن طمع کند، بر او بتازیم و وصیت تمام شهیدان پیروی از رهبری است، بر ادامه دادن راه شهدا، امام راحل و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.‌

***حضور شورانگیز مردم همدان در جشن انقلاب/ سرما هم مقهور حماسه شد

مردم همیشه در صحنه همدان جشن 38 سالگی انقلاب اسلامی را در سرمای بهمن 94 جشن گرفتند.

‌صبح امروز و ساعاتی پیش از شروع رسمی مراسم راهپیمایی 22 بهمن، مردم همیشه در صحنه دارالمومنین با حضور در میدان امام خمینی(ره)، آغاز سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی را در بهمن 94 جشن گرفته‌اند.

مسیر راهپیمایی از میدان امام(ره) آغاز و به طرف خیابان شریعتی، چهار راه شریعتی، چهارباغ خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی و خیابان بوعلی ختم شد، تجمع مردم ولایی و انقلابی نیز در میدان امام خمینی(ره)  بود و از سخنان سرلشگر رحیم‎صفوی، مشاور عالی نظامی مقام معظم رهبری بهره بردند.

با وجود هوای سرد و استخوان‎سوز همدان، حضور کوچک و بزرگ و مرد و زن در این حماسه شورآفرین، گوشه‌ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌داد، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه‎گر» نیز با مشت‌های گره کرده مردم، هنوز با قوت و قدرت سر داده می‌شد.

به یاد روزهای انقلاب شعار «الله‎اکبر»، «در بهار آزادی، جای شهدا خالی» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، کوبنده‌تر از هر سال بر سر زبان مردم انقلابی همدان جاری بود.

تا چشم کار می‌کرد، پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا»، « ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» در بین جمعیت دیده می‌شد.

با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات، بعضی از افراد پلاکاردهایی در ارتباط با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح و حضور دشمن‌‎شکن در انتخابات هفتم اسفند را در دست گرفته بودند.
برگزاری سرود 1357 نفری دانش‌آموزان با پرچم سه‌رنگ و مقدس جمهوری اسلامی، جلوه دیگری به مراسم بخشیده بود و غرور حماسی انقلاب را در دل‌ها زنده می‌کرد.
حضور ورزشکاران بسیجی در بین جمعیت و انجام برنامه ورزش‌های رزمی از دیگر بخش‎های این مراسم بود.‌

***تجلی حضور مردم غرب استان تهران در راهپیمایی 22 بهمن

مردم غرب استان تهران با دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ دیگری را آفریدند.

‌بار دیگر با فرارسیدن سالروز بهار پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران، شمیم عطر‌آگین امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی در اقصی نقاط این غرب استان تهران پراکنده شد.

مردم شهیدپرور و ولایی غرب استان تهران بار دیگر با مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه دیگری آفریدند و به تجلی حضور معنی دوباره‌ای بخشیدند.

آحاد مردم قهرمان و شجاع غرب استان تهران با حضور حماسی و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشاندند و به دشمنان فهماندند که با حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند، سحر سامری دشمنان را باطل خواهند کرد و پروژه نفوذ آنها را از بین می‌برند.

مردم شهرستان‌های شهریار، قدس، ملارد، اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های والای امام راحل تجدید و شهدا تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری بیعتی دوباره بستند.

مردم این دیار با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

‌***«وفاداری به انقلاب» قسمت سی و هفتم/ فریاد مرگ بر آمریکا در خلیج‌فارس‌

مردم ولایتمدار بوشهر در سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری‌شان را به انقلاب نشان دادند.

‌امروز انقلاب اسلامی ایران سی‌وهفت‌ساله شد و مردم خونگرم و باوفای استان بوشهر با حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تولد سی‌وهفت سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

همسایگان نجیب خلیج‌فارس امروز نوای مرگ بر آمریکا را آن‌چنان طنین‌انداز کردند که در تمام خلیج‌فارس پیچید و بار دیگر دشمنان قسم‌خورده این آب‌وخاک به خورد لرزیدند.

بوشهری‌های ولایتمدار در سایه ولایت و رهبری امام خامنه‌ای بار دیگر در صحنه‌ای از صحنه‌های انقلاب حضور یافتند تا به دنبال ثابت کنند به انقلاب خود وفادارند و در روز پیروزی انقلاب اسلامی بر ارزش‌های انقلاب پایدار می‌مانند.

راهپیمایان بوشهری که از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی خود را به میعادگاه عاشقان در بسیج مرکزی شهرستان بوشهر رسانه بودند بی‌صبرانه در انتظار این رویداد حماسی بودند.

زن و مردم، پیر و جوان، کاسب و کارمند، صیاد و دانشجو و.... همه و همه آمده بودند که اعلام کنند از هر قشر و جناحی که هستند بر ارزش‌ها و آرمان‌های امام وفادار هستند و از انقلاب و رهبری همیشه دفاع می‌کنند.

مردم بوشهر در راهپیمایی امروز بار دیگر شعار همیشگی ملت ایران را فریاد زدند: مرگ بر آمریکا، بوشهری‌ها با این فریاد بار دیگر اعلام کردند آمریکا و استکبار جهانی دشمن همیشگی مردم ایران است.

مردم در این راهپیمایی با شعارهای در بهار آزادی جای شهدا خالی 22 بهمن‌ماه یوم‌الله است یوم‌الله یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

راهپیمایان بوشهری به یاد روزهای خاطره‌انگیز انقلاب اسلامی فریادهای کوبنده الله‌اکبر سردادند و اعلام داشتند شعارهای انقلابی مردم ایران فراموش‌نشدنی است.

خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر منافق فتنه‌گر از دیگر شعارهایی بود که مردم بوشهر فریاد زدند.

مردم بوشهر در این راهپیمایی یاد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را نیز گرامی داشته و فریاد زدند در بهار آزادی جای شهدا خلی، اماما اماما راهت ادامه دارد.

در حالی که برخی به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند اما مردم بوشهر در راهپیمایی امروز فریاد زدند نصر و من الله و فتح القریب مرگ بر آمریکای مردم‌فریب و پاسخ هر گزینه روی میز، مرگ بر آمریکای اسلام‌ستیز، پیام رهبر ما مرگ بر آمریکا این منطق قرآن است مرگ بر آمریکا، فریاد روح‌الله است مرگ بر آمریکا، وصیت امام است مرگ بر آمریکا.

در این راهپیمایی که نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه، استاندار، نماینده مردم  بوشهر و سایر مسئولان استان بوشهر نیز حضور داشتند راهپیمایان فریاد زدند پیام امت حزب‌الله مرگ بر آمریکا و در طول مسیر یک‌صدا فریاد وفاداری به انقلاب را فریاد زدند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پرواز بالگرد منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بر فراز آسمان بوشهر و حضور کودکان و نونهالان با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار پدر و مادرانشان در این راهپیمایی خودنمایی می‌کرد.

‌***نمایش شکوه و عظمت مردم استان مرکزی در 22 بهمن

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه اراک با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

‌مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه اراک همانند مردم سایر شهرهای کشور با حضوری بی‌نظیر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

تمام مردم اعم از پیر و جوان،  مرد و زن، کوچک و بزرگ و کارمند و کاسب و همه و همه در این مراسم با شکوه حضور یافته و حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند تا بار دیگر به دنیا ثابت کنند که همچنان به انقلاب و آرمان‌های آن پایبند بوده و هستند.

مردم همیشه در صحنه اراک همانند دیگر شهرهای کشور با حضور پر شور خود در این روز گوشه‌ای از عمق عشق و علاقه خود را به امام، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی را به دشمنان نشان داده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

امروز جای جای این شهرستان شاهد حضور زنان و مردانی است که با عزم راسخ خود توطئه‌های ایادی استکبار را بر هم می‌زنند و به همگان ثابت می‌کنند این انقلاب انقلابی مردمی و شکست ناپذیر است.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و... ضمن اعلام حمایت از مقام معظم رهبری انزجار و نفرت خودشان را نسبت به استکبار و هم‌پیمانانش اعلام داشتند.

***زنجانی‌ها انزجار و نفرت خود را از شیطان بزرگ اعلام کردند

زنجانی‌ها با سر دادن فریاد مرگ بر امریکا نشان داند که پس از 37 سال از انقلاب هنوز به شیطان بزرگ اعتماد ندارند. ‌

مردم زنجان امروز همپای هموطنان خود در جای جای ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند.

مردم در دیار خمسه امروز با حضوری بی‌نظیری در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن حلول بیست و هشتمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کردند که هنوز پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

مردم زنجان در جای جای این استان با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های امام راحل و شهدای نظام و انقلاب تجدید پیمان کرده و نفرت و انزجار خود را از اقدامات امریکای جهانخوار در جای جای جهان هستی و به ویژه در منطقه حساس و استراتژیک خاورمیانه اعلام کردند.

مردم زنجان با فریادهای مرگ بر امریکا اعلام کردند هرگز فریب دشمنان قسم خورده را نخواهند خورد و تا پای جان از نظام و انقلابی که با خون صدها هزار شهید پیروز و حفظ شده است، دفاع خواهد کرد.

امروز کارگر و کارمند، دانشجو و دانش‌آموز، معلم و فرهنگی، بازاری، خانه‌دار و ... با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، سردمدار توحش سعودی مردم کش، یمن در خاک و خون است سعودی سرنگون است، مرگ بر آل سعود و داعش و... جنایت‌های آل سعود در یمن، سوریه و عراق محکوم کردند.

همچنین مردم با شعارهای "زنجانیلار اویاخدی انقلابا دایاخدی"، "هیهات ما و سازش" ایستادگی و پایداری خود را در حمایت از نظام و انقاب اعلام کردند.

همچنین در شهرهای قیدار، ابهر، خرمدره، ماهنشان، زرین‌آباد، زرین‌رود، طارم، سلطانیه، هیدج، صائین قلعه، گرماب، ارمغانخانه، انگوران، دندی، پری، حلب، سجاس، نور بهار و بسیاری از نقاط شهری و روستایی استان با فریاد های مرگ بر امریکا حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام کردند.

‌***فریاد «مطیع امر رهبریم» در سراسر چهارمحال و بختیاری طنین‌انداز شد

همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فریاد مطیع امر رهبریم در سراسر چهارمحال و بختیاری طنین‌انداز شد.

‌به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت 22 بهمن امروز با حضور مردم شریف و بصیر چهارمحال و بختیاری راهپیمایی با شکوهی برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه و آگاه چهارمحال و بختیاری امروز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با امام راحل، ولایت فقیه و شهدا تجدید میثاق کردند.

مردم شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با ولایت فقیه، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم شهرستان‌های کوهرنگ، بروجن، فارسان ، اردل، کیار، سامان، بن، شهرکرد، لردگان با حضور گسترده و باشکو در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حماسه‌ای عظیم خلق کردند.

مردم سراسر چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی عظیم و دشمن‌شکن امروز با صدایی رسا شعارهای لبیک یا خامنه‌ای، مرگ بر امریکا، تا خون در رگ ماست خامنه‌ای رهبر ماست، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، مطیع امر رهبریم، مرگ بر فتنه‌گر  را سر دادند.

‌***حماسه‌ دیگر یاران خراسانی در دفتر انقلاب اسلامی‌

امروز باری دیگر یاران خراسانی با حضور در حرم رضوی با آرمان‌های انقلابی اسلامی بیعت و رویاهای شیطانی جبهه استکبار را برهم زدند و حماسه‌ای دیگر در دفتر انقلاب اسلامی خلق کردند.

از امروز که نه، از همان دیشب رأس ساعت 21، فریادهای الله‌اکبر در کوچه و خیابان‌ها شنیده می‌شد و حالا در همین ساعات انقلابی می‌توانی نوای عشق به وطن را به سادگی گوش کنی.

صداها هر لحظه بلندتر می‌شود، آنقدر بلند که با تک تک سلول‌های وجودت می‌توانی ایستادگی را حس کنی، ایستادگی از جنس عزت و دلدادگی به وطن، این فریادها شاید از هر تیغی برنده‌تر و از هرسنگی محکم‌تر باشند و آن‌گونه که باید، چهارستون بدخواهان را به لرزه می‌اندازد.

حرکت یاران انقلاب با نوای «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» آغاز شده است، از میدان 15 خرداد به سوی گنبد طلایی حضرت، شور انقلاب و شوق زیارت در همه پیچیده است و سبب می‌شود این مسیر محکم‌تر پرنشاط‌تر طی شود.

رنگ‌های فراوانی در بین سیل جمعیت به چشم می‌خورد، از سه رنگ زیبای پرچم ایران بگیر تا پلاکاردها و پرچم‌هایی با مضامین ایران و انقلاب اما آنچه که بیش از هرچیزی چشمت را می‌نوازد، رنگ یکرنگی ملت است که این چنین متحد و هم‌نوا، آواز دفاع از میهن و وفاداری به آن را سر می‌دهند.

شهرستان‌های استان نیز مثل همیشه پر هستند از آنهایی که به خاطر اسلام و انقلاب و ایران به صحنه آمده‌اند و کوچک و بزرگ در یک صف هستند و آن هم صف عشق و وحدت است.

حتی برخی از هم‌استانی‌ها خود را به اینجا، به مشهد رسانده‌اند تا این روز پربرکت را در جوار امام مهربانی‌ها باشند و شعار مرگ بر آمریکا و دفاع از ولایت فقیه را سر دهند.

‌همه انگار خوشنود هستند که یک سال دیگر بر همراهی انقلاب افزوده شده است و حالا دیگر، یار 37 ساله انقلاب هستند... .

***اینجا قم ، اینها همان مردم/ خروش انقلابی در دهه چهارم

این حضور میلیونی نشان می‌دهد که ملت همچنان پای آرمان‌های انقلابی خود ایستاده‌اند و هیچ فردی حق ندارد به نام مردم دست از آرمان‌های انقلاب بکشد.

‌امروز بار ایران اسلامی دیگر غرق در جوش و خروش است، در آسمان شهر قم یکپارچه فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شده است و مردمی از جنس غیرت و مردانگی با مشت‌های گره‌کرده فریاد ظلم ستیزی سر می‌دهند، امروز مردم قم شور دیگری به پا کرده‌اند و خیابان‌های این شهر قدم‌هایی را بر دوش خود می‌کشند که تنها برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب در این میدان گام نهاده‌اند. امروز مردم قم بیعتی دوباره بستند با خمینی‌ کبیر، با بزرگمردی که در تاریخ همتایی نداشت و با فرامین عالمانه و داهیانه خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رسید. امروز روز وفای عهد همان ملتی است که در روز 22 بهمن 57 پیروزی انقلاب خود را جشن گرفت. اکنون نیز جشن دیگری در صفحه تاریخ انقلاب رقم می‌خورد و مردم قم نیز با شور و اشتیاق و فریادهای استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی و مبارزه با استکبار در سطری از این صفحه تاریخ جای گرفته‌اند. امروز لنز دوربین‌های جهانی خیره به ملت ایران است و حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه تیتر اول اخبار جهانی است و ملت ایران خبرسازترین واقعه روز جهان می‌شود.

امروز 22 بهمن ماه سال 1394 هجری شمسی است روزی که نماد ایستادگی و اتحاد مردم ایران است، روز تجلی دفاع از آرمان‌های انقلابی و دفاع از خون پاک شهدا، امروز مردم تمام شهرهای ایران اسلامی برای تجدید پیمان با آرمان‌های اسلامیت و جمهوریت به پا خاسته‌اند اما قم بار دیگر نوای انقلابیش از دیگر شهرها رساتر است.

وقتی در میان جمعیت می‌روی به سختی می‌توانی قدم برداری از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، دانشجو و عالمان دینی و همه و همه در این راهپیمایی عظیم حضور دارند. وقتی با مردمی که در راهپیمای حضور یافته اند هم‌کلام می‌شویم کلیت سخن تمامی آنها پشتیبانی از خط امام و رهبری، حفظ انقلاب و دفاع از وطن است. حتی در میان جمعیت وقتی با کودکی خردسال به نام محمد هم سخن شدیم چیزی نگفت جز این جمله: « من به عشق آقا آمدم و می‌خواهم به دشمنان بگویم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.»

***استان فارس پهناور یکپارچه خروشید

امروز در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار استان پهناور فارس در کنار یکدیگر دریا شدند و خروشیدند.

‌از ساعات نخستین صبح امروز مردم مؤمن و ولایتمدار خطه شهیدپرور فارس با حضور در خیابان‌ها به سمت محل تجمع نهایی راهپیمایی باشکوه امروز یوم‌الله 22 بهمن در حرکت بودند.

در شیراز، شهر راز، سومین حرم اهل‌بیت (ع)، مردم خداجو از گوشه و کنار شهر به سمت نقطه آغازین راهپیمایی چهار راه حسینیه خرداد روان شدند و هم‌اینک از این محل تا میدان آزادی دریای مواج انسان‌های وارسته و انقلابی خروشان شده است.

شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» فضا را دشمن‌شکن کرده، اجرای سرود چندهزار نفری «ایران من» دانش‌آموزان، شور و حال وصف‌ناپذیری را به سومین حرم اهل بیت‌ (ع) داده و می‌رود تا در نقطه پایانی که قرار است سخنگوی دولت به ایراد سخن بپردازد با قرائت قطعنامه پایانی دفتر حماسه‌ جاویدان دیگری بسته شود.

***همدلی و همزبانی شیعه و سنی در پایتخت انرژی کشور

مردم عسلویه از زن و مرد و پیر و جوان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مشارکت دارند و حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان، جلوه زیبایی از وحدت و همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشته است.

‌همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان عسلویه اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

امروز مردم عسلویه از زن و مرد و پیر و جوان در مراسم راهپیمایی مشارکت دارند و حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان، جلوه زیبایی از وحدت و همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشته است.

***فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر استان ایلام طنین‌انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا همزمان با سراسر کشور در سراسر همیشه در صحنه استان ایلام طنین‌انداز شد.

‌‌مردم همیشه در صحنه و با بصیرت استان ایلام با صفوف به هم فشرده و مشت‌هایی گره زده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و آیین پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم همیشه در صحنه استان ایلام با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه این بار نیز با حضور با شکوه و منسجم، همدلی خود را به جهانیان نشان دادند تا جهانیان بدانند مردم این سرزمین مقدس همچنان پایبند آرمان‌های خود بوده و لحظه‌‌ای از این آرمان‌ها دور نمی‌مانند.

راهپیمایان ایلامی با مشت‌هایی گره زده و با حمل دست‌نوشته‌هایی با مضامین ما تا اخر ایستاده‌ایم و جان نثار ولایت هستیم مسیر راهپیمایی 22 بهمن را در ایلام طی کردند و بارش برف و باران و برودت هوا تاثیری در این حرکت الهی آنان نگذاشت و استوار و محکم گام در مسیر راهپیمایی گذاشتند.

با وجود بارش برف و باران در ایلام و دیگر نقاط استان اما هیچ خللی در اراده مستحکم مردم برای حضور در این آیین بزرگ به وجود نیاورد و مردم ایلام همانند ملت ایران ثابت کردند که در این راه ثابت قدم بوده و هیچ عامل جوی و طبیعی و ... آنان را در انتخاب مسیر باز نمی‌دارند.

حضور جوانان و نوجوانانی که در 37 سال گذشته در آیین پیروزی انقلاب حضور نداشتند جلوه بسیار زیبایی را به این مراسم با شکوه داده بود.

نظیر چنین راهپیمایی با شکوهی در گوشه گوشه استان ایلام انجام شده و مردم شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی، آبدانان، دره‌شهر، بدره و مهران و دهلران با صفوفی به هم فشرده گام در مسیر راهپیمایی گذاشتند و فریاد الله اکبر و مرگ بر آمریکا را در سراسر استان ایلام طنین‌انداز کردند.

***نمایش «پشتیبانی ملت از ولایت» در خراسان جنوبی

امروز مردم خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن، نقش‌های اصلی نمایش پشتیبانی ملت از ولایت را ایفا و آن را در صفحه خاطرات حماسی سال 94 ثبت کردند.

‌امروز مردم خراسان جنوبی هم‌پای تمام ایرانیان سراسر دنیا، باری دیگر به استقلال رسیدن میهن خود را جشن گرفتند و در راهپیمایی، این سرافرازی را به گوش جهانیان رساندند.

عقربه‌های ساعت هنوز به 9:30 نرسیده بود که مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی در میعادگاه‌های مقرر جمع شده و منتظر آغاز راهپیمایی 22 بهمن بودند.

شور و نشاط آزادی در چهره همه شرکت‌کنندگان راهپیمایی 22 بهمن موج می‌زد؛ مردم از ساعات اولیه صبح امروز منتظر بودند تا باری دیگر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خود را بر زیاده خواهان عالم فریاد بزنند.

حضور افراد در ساعات اولیه راهپیمایی در بیرجند نشان از این بود که قرار است دوباره حماسه‌ای دیگر رقم بخورد؛ ملت سرافزار ایران با حضور پرشور خود به ندای ولی‌فقیه لبیک گفته و پا در رکاب ایشان گذاشتند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال از میدان امام خمینی(ره) بیرجند آغاز شد و در مسیرهای میدان شهدا-میدان ابوذر-تقاطع شهید صیاد شیرازی و میدان قدس ادامه داشت.

پیر و جوان، زن و مرد امروز به صحنه راهپیمایی آمدند، برخی از مادران و شیرزنان این مرز و بوم نیز حتی در هوای سرد زمستانی با نوزادان خود به این مراسم آمده بودند.

حال و هوای انقلابی این روز با شور و نشاط انتخاباتی درهم آمیخته بود به طوری که حضور چشمگیر کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حضور مجدد این ملت بزرگ را پای صندوق‌های رأی یادآور می‌شد؛ حماسه دیگری که برای رقم خوردن در انتظار است.

***شور خوزستانی و دست اتحاد در هوای بارانی‌

امروز از کران تا کران آب‌های خلیج تا ابد پارس تا زنجیره سلسله کوه‌های زاگرس پیوند اتحاد بود استحکام درون، استحکامی از نوع نسل‌ها و اتحادی از نوع تفاوت زبان، امروز همه چیز در میان خوزستان بوی اقتدار ایرانی می‌داد.

‌امروز صفحه با افتخار دیگری از کتاب تاریخ این انقلاب با سرافرازی در مشت‌های گره کرده و ضد خصم مردمان دیار کارون ورق خورد.

امروز از بلندای منگشت تا کرانه‌های خلیج فارس، از آسماری و دشت گل تا خرمشهر و نخلستان‌های شادگان، از رباط تا هورالعظیم، شرق تا غرب خوزستان به یکپارچه نوای الله اکبر را بر پیکر استعمار و شیاطین جهانی وارد کرد.

امروز از نرگس‌زارهای بهبهان تا جنگل تنوش، شمال تا جنوب خوزستان بوی لبیک به ندایی می‌داد، ندایی آسمانی که از پشت ابرهای تیره و تار روزگاران بارش‌های خود را بدون هیچ منتی بر زمین بارید تا ایران وایرانی پایدار بماند.

طنین صدای استقلال به تعبیر روزهای آوارگی ذهن و درماندگی جان امروز بار دیگر در جای‌جای این سرزمین سراسر شور و عشق به تکرار گذشته مرور شد تا که خاطره و هوای آن‌روزها در ذهن نسلی که فقط در کتاب می‌خواند تداعی شود.

امروز از کران تا کران آب‌های خلیج تا ابد پارس تا زنجیره سلسله کوه‌های زاگرس پیوند اتحاد بود استحکام درون، استحکامی از نوع نسل‌ها و اتحادی از نوع تفاوت زبان، امروز همه چیز در میان خوزستان بوی اقتدار ایرانی می‌داد.

نغمه صدای الله اکبر از فراز سفید کوه پیچیده در سینه سترگ و آزاد آسمان خوزستان و حلقه برادری خود را به اروند رساند، امروز برف کوهستان ایذه، باران دزفول، رامهرمز و اندیمشک با شرجی باران اروند و آبادان تداعی سمفونی عشق داشت، عشق به باورها و ایمان به آنچه که انسان ایرانی را سرافراز جهانی ساخت.

امروز استجابت دعا در دل‌های پر شور و حماسی مردمان خوزستان شوق شهد نخلستان داشت.

امروز تجدید زنده شدن بود، زنده شدن روزی که دست خمینی کبیر انسان ایرانی را از دام پلیدی‌ها و زورگویی‌ها به زندگی باز گرداند، روز تنفس شوق، بازگشت قلب‌های مرده و نوازش ملایم سمفونی آرام نسیم بر زلفکان کودک نوپای انقلابی.

‌*فریاد انزجار از استکبار در کرانه خلیج فارس طنین‌انداز شد

مرزداران غیور خلیج فارس در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر هرمزگان فریاد انزجار از استکبار سر دادند. ‌

مردم مومن و ولایت‌مدار هرمزگان همگام با سراسر ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، فریاد انزجار از استکبار جهانی سرداده و همبستگی و میثاق خود با ولی فقیه زمان خویش را اعلام و ابراز کردند.

راهپیمایان بندرعباسی در هوای بهاری هرمزگان و در کنار آبهای خروشان خلیج فارس با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه‌های بدیعی از عشق و ایمان توام با بصیرت را به نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی به نمایش گذاردند.

امروز زن و مرد، پیر و جوان و شیعه و سنی همگان با یکدیگر در صفوفی متحد و خلل ناپذیر در سراسر هرمزگان، فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، تا زنده ایم رزمنده ایم، مطیع امر رهبریم و ... فریاد ایستادگی و اقتدار خویش را به گوش جهانیان رساندند.

حضور جمع کثیری از ایثارگران، روحانیت، جامعه کارگری، اصناف، دانشجویان و دانشگاهیان، فعالان حمل و نقل، رانندگان، بانوان و فرهنگیان در کنار دیگر اقشار حاضر در راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس جلوه خاص و حماسی به این مراسم بخشیده است.

*شکوه حضور در ‌خراسان شمالی با وجود برودت هوا

مردم استان خراسان شمالی همگام با سایر مردم همیشه در صحنه کشورمان در آستانه انتخابات، راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با شکوه و عظمت برگزار کردند.

‌‌مراسم راهپیمایی پرشور مردم مرکز خراسان شمالی از میدان شهید با وجود برودت هوا در صفوف به هم فشرده راهپیمایان آغاز شد.

سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان خراسان شمالی، نمایندگان مردم بجنورد در مجلس، مسئولان قضایی، دوشادوش مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حرکت بودند.

مردم مرکز استان خراسان شمالی همگام با ملت ایران، جلوه‌ای از عزت و اقتدار اسلامی را به نمایش گذاشتند.

در مراسم 22 بهمن امسال علما و روحانیان ، کارمندان، کسبه و بازاریان، ورزشکاران، هنرمندان، خبرنگاران، دانش آموزان، دانشجویان و بانوان جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشیده بود.

راهپیمایان بجنوردی با شعارهای  مذاکره با شیطان خیانت است به قرآن، مرگ برآل سعود کافر، راه نجات امت حمایت از ولایت، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا مسیرهای راهپیمایی را پیمودند و خود را به میدان قائم رساندند.

در این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت که با تکبیرهای حاضران مفاد آن تایید شد.

همچنین در این مراسم آدمک نمادین آمریکا با شعارهای حاضران در راهپیمایی به آتش کشیده شد.

بر اساس گزارش‌های خبرنگاران فارس در شهرستان‌های خراسان شمالی، راهپیمایی 22 بهمن در 45 نقطه  استان نیز با شکوه خاصی برگزار شد.

*تجلی حماسه 22 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد

مردم کهگیلویه و بویراحمد در 22 بهمن امسال حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند که نسبت به همه سال‌های گذشته رکورد محسوب می‌شود.

‌‌در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی مردمی 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در همه شهرستان‌های هشت‌گانه استان چنین برنامه‌ای با حضور حماسی مردم برگزار شد.

در بیشتر دهستان‌ها و مراکز بخش‌های استان نیز راهپیمایی 22 بهمن با شور و شعور مثال‌زدنی مردم برگزار شد.

اما در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جمعیت به مثابه اقیانوسی بود که انتهای آن را هیچ چشم غیر مسلحی نمی‌توانست به نظاره بنشیند.

حجم و سیل جمعیت به حدی بود که از زندان قدیم شهر یاسوج تا میدان استانداری بدون این که جایی برای سوزن انداختن باشد مردم در راهپیمایی حضور حماسی داشتند.

یکی از نکات جالب توجه در این راهپیمایی حضور نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که به همراه هواداران خود در این راهپیمایی شرکت کردند.

عشایر کهگیلویه و بویراحمد با لباس‌های محلی چقه و زناره در پیشاپیش صف‌های فشرده و به هم پیوسته مردم در این راهپیمایی حضور داشتند.

حضور مسئولان در راهپیمایی نیز پررنگ بود به نحوی که استاندار و معاونین و ائمه جمعه و فرمانداران در این راهپیمایی در سراسر استان حضور گسترده داشتند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات