صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۸۷۳۱۵
در جلسه هم‌اندیشی ائتلاف اصولگرایان

حداد عادل:ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: یک ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است و باید از خدا بخواهیم به ما عنایت کند تا از این گردنه حساس عبور کنیم.
غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان، در نشست هم‌اندیشی ائتلاف که امروز (جمعه) در دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به ضرورت حفظ وحدت اصوگرایان اظهار داشت: ما کاری مهم و دشوار پیش روی خودمان داریم و باید از خدا بخواهیم به ما عنایت کند تا از این گردنه حساس عبور کنیم.

حداد عادل با بیان "احساس ما در راهپیمایی 22 بهمن این بود که مردم امیدوار هستند" خاطرنشان کرد: این وحدت شرط لازم بود و راه سختی در پیش داریم، در این دو هفته همه ما باید برنامه‌های مربوط به انتخابات را به همه برنامه‌های دیگر ترجیح بدهیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: ما در این شهر پهناور که در حکم یک مملکت است احتیاج به حضور در جای جای شهر داریم تا مردم حس و حال انتخاباتی پیدا کنند و باید مراقب باشیم دشمن ما که در کمین نشسته از کوچکترین اشتباه ما استفاده نکند.

حداد عادل با ابراز اینکه کاملاً محسوس است که یک ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است، تصریح کرد: باید با حضوری که در عرصه انتخابات داریم و اتخاذ مواضع هماهنگ بهانه‌ای به طرف مقابل داده نشود.

وی در پایان تصریح کرد: قوت مواضع ما و هوشیاری ما در حفظ وحدت بسیار اهمیت دارد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات