صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰  ، 
کد خبر : ۲۸۷۵۵۰

شیر تو شیر بی‌سابقه در روزنامه اجاره‌ای

یک روزنامه اجاره‌ای بعد از انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه سپاه، اقدام به انتشار مطالب کپی شده از رسانه‌های سازمان سیا و MI6 کرد.

به گزارش دانا، روزنامه قانون سرمقاله خود را به مطلبی با عنوان ورود مصدق به انتخابات 2016 آمریکا اختصاص داده که بلافاصله خبرنگاران رسانه‌های اپوزیسیون نسبت به انتشار مطلب خود در این روزنامه بدون اجازه آنها اعتراض کردند.

کیوان حسینی، خبرنگار رادیو فردا در صفحه فیس‌بوک خود دراین‌باره نوشت: «روزنامه قانون در شماره روز سه‌شنبه، بعد از چند روز تاخیر به سراغ ماجرای سندرز و مصدق رفته و در صفحه یک هم عکسی از مصدق چاپ کرده. در مطلبی که درباره موضوع نوشته شده، بعد از یک مقدمه اغراق‌آمیز ملی‌گرایانه، از میانه پاراگراف دوم، آخرین نوشته من در وب‌سایت رادیو فردا کپی شده! بدون یک واو کم یا زیاد، نیمی از سرمقاله روزنامه قانون، آخرین نوشته من است که به نام «مهدی دل‌روشن» منتشر شده، نویسنده برای نیمه دوم مطلب هم تلاش خارق‌العاده‌ای نکرده. آن بخش هم کپی مطلب هادی نیلی است از وب‌سایت بی‌بی‌سی فارسی. اگر «قانون» به خودم مطلبی سفارش می‌داد، بدون پرداخت حق‌التحریر و انتشار نامم، حتما مطلب بهتری برایشان می‌نوشتم که هم حرف‌ تازه‌ای توش باشد و هم خواندنی‌تر باشد.»!

روزنامه قانون در شماره چند روز قبل خود نیز در مطلبی تحت عنوان «چرا اسیر آمریکایی می‌گریست؟» از اقدام نیروی دریایی سپاه در برخورد با ملوانان آمریکایی که وارد آب‌های ایران شده بودند و همچنین انتشار فیلم گریه یکی از ملوانان انتقاد کرده و اقدامات سپاه را به جنایت‌های داعش تشبیه کرده بود.

پیش از این نیز روزنامه اعتماد برای ماه‌های متمادی تحلیل‌های بی‌بی‌سی را بدون ذکر مأخذ عینا به عنوان تحلیل‌های خود منتشر می‌کرد. برخی همکاران اعتماد هم‌اکنون با شبکه‌ بی‌بی‌سی همکاری می‌کنند.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات