اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۸۹۲۴۳

پلکانی شدن نرخ بنزین

طرح احمد توکلی درباره بنزین روز گذشته در مجلس اتفاق ابهاماتی را به وجود آورد. این طرح که با عنوان "پلکانی شدن نرخ بنزین" شهرت یافت، صبح سه شنبه با رای نمایندگان تصویب شد اما عصر همان روز با اعتراض برخی نمایندگان همچون مهرداد بذرپاش به کمیسیون تلفیق بازگشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بصیرت؛ طرح احمد توکلی درباره بنزین روز گذشته در مجلس اتفاق ابهاماتی را به وجود آورد. این طرح که با عنوان "پلکانی شدن نرخ بنزین" شهرت یافت، صبح سه شنبه با رای نمایندگان تصویب شد اما عصر همان روز با اعتراض برخی نمایندگان همچون مهرداد بذرپاش به کمیسیون تلفیق بازگشت.

رسانه ها نیز درباره جزئیات این طرح روایت های مختلفی مطرح کردند. برخی خبرگزاری ها چنین نوشتند که بر اساس این طرح به مردم اجازه داده شده تا سقف ۱۸۰ لیتر در ماه از بنزین هزار تومانی استفاده کنند و نرخ بنزین برای مصرف ماهانه از ۱۸۰ تا ۲۲۰ لیتر ۱۵۰۰ تومان، تا ۲۶۰ لیتر ۱۷۵۰ تومان و تا ۳۰۰ لیتر و بیشتر ۲۰۰۰ تومان شود.

اما برخی دیگر از رسانه ها عنوان کردند بر اساس این طرح هر خودرو ماهانه صاحب ۶۰ لیتر سهمیه بنزین با نرخ هزار تومان می‌شود. با مصرف مازاد بر ۶۰ لیتر تا ۱۰۰ لیتر قیمت بنزین به لیتری ۱۵۰۰ تومان افزایش می‌یابد و تا سقف ۱۴۰ لیتر به ۱۷۵۰ تومان و از این میزان بیشتر تا ۱۸۰ لیتر به دو هزار تومان بالغ می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات