صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷  ، 
کد خبر : ۲۹۰۶۰۸

حامیان لاریجانی در مجلس دهم زیر بلیت اصلاح‌طلبان نمی‌روند

عضو رهروانی فهرست انتخاباتی امید تأکید کرد طیف متبوع وی در مجلس دهم فراکسیونی مستقل از اصلاح‌طلبان تشکیل می‌دهند.

بهروز نعمتی عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد اینکه آیا در مجلس دهم فراکسیون رهروان ذیل فراکسیون امید فعالیت خواهد کرد گفت: شکل آینده فراکسیونی مجلس اینگونه است که سه فراکسیون اصلاح‌طلبان و یا همان امید، معتدلان که همان مجموعه رهروان هستند و اصولگرایان تشکیل می‌شود.

وی در مصاحبه با عصر ایران درباره اینکه برخی اصلاح طلب‌ها معتقدند اگر از اعضای لیست امید در سایر فراکسیون‌ها عضو شوند میثاق‌نامه را نادیده گرفته‌اند گفت: ما هیچ کدام میثاق نامه و یا پیمان‌نامه‌ای امضا نکرده‌ایم زیرا لیست امید یک لیست ائتلافی و تلفیقی بین اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اعتدال و توسعه بود و بنده نعمتی هم حی و حاضر می‌گویم که میثاق نامه‌ای را امضاء نکرده‌ام زیرا از ما نیز نخواستند که چنین پیمان‌نامه‌ای را امضا کنیم.

نعمتی ادامه داد: مشی بنده و آقای جلالی مشخص است و فکر می‌کنم این مجموعه‌ای که از مجلس نهم به عنوان معتدلین و رهروان شروع شده است در مجلس دهم نیز یک فراکسیون قوی خارج از مجموعه امید را تشکیل می‌دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معدن درباره اینکه شواهد حکایت از تقابل اعضای فراکسیون امید و رهروان در مجلس دهم با هم دارد گفت: شاید فکر کنیم برای عضویت یا بحث ریاست این دو فراکسیون با هم تقابل داشته باشند ولی این دو فراکسیون می‌توانند تعاملات خوبی با هم داشته باشند.

وی گفت لاریجانی و عارف جلسه‌ای برای ریاست مجلس نداشته‌اند.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات