صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۲۹۰۷۳۲

خط امتداد دو جبهه!

«مپندار که تنها عاشورائیان را به آن بلا آزموده‌اند و لاغیر... صحرای بلا به وسعت تاریخ است.»
پایگاه بصیرت / فتح‌الله پریشان
یادداشت: سالروز میلاد پر نور و سرور امام حسین(ع)؛ جانباز کربلا، حضرت ابوالفضل(ع) و سفیر هدایت و روشنگری سرزمین بلا، حضرت سجاد(ع) را گرامی می‌داریم و به همه پاسداران حریم ولایت و انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوییم. درس‌ها و عبرت‌های کربلا و قیام پاسدار واقعی اسلام همواره هم تازگی دارد و هم همیشه در زندگی انسان‌ها تا زمانی که انسانیت هست، ساری و جاری است و به قول سید شهیدان اهل قلم، سیدمرتضی آوینی «مپندار که تنها عاشورائیان را به آن بلا آزموده‌اند و لاغیر... صحرای بلا به وسعت تاریخ است.»
 امروز نیز اگر تمام طرح‌ها و ترفندهای دشمن علیه انقلاب اسلامی و گفتمان جوشیده از آن در سطح منطقه غرب آسیا، یعنی گفتمان مقاومت را در ذهن مرور کنیم، خط امتداد دو جبهه حق و باطل را در دعوای جبهه انقلاب اسلامی با جبهه غرب و نظام سلطه متجلی و متبلور خواهیم دید. از جنگ نرم‌افزارانه علیه ارزش‌های اسلامی و انقلابی، فشار و تحریم‌های فزاینده اقتصادی که برجام هم نتوانست مانع آن شود، کارشکنی‌هایی که در سطح مجامع و سازمان‌های به اصطلاح حقوقی بین‌المللی علیه گفتمان انقلاب و مقاومت به بیانیه محرومیت و قطعنامه محکومیت تبدیل می‌شود، سرقت دو میلیارد دلاری از پول ایران در آمریکا، مانع‌سازی ارتجاع سعودی بر سر حج ایرانی‌ها، نقض مکرر آتش‌بس در سوریه، تشدید حمایت تسلیحاتی از تروریست‌ها در منطقه و... به یک فصل مشترک و نقطه محوری می‌رسیم که از بین بردن آن برای دشمن اهمیت ویژه‌ای دارد و آن، چیزی نیست جز ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و سلطه‌گری. درسی که امام حسین(ع) آن را با فداکاری سرخ به مسلمانان و آزدایخواهان جهان آموخت.
امروز نام و راه امام حسین(ع) زنده است؛ در حالی که از قدرتمندان زمانه‌اش اثری به جا نمانده و اگر ذکری می‌شود، تنها در نکوهش راه‌شان و دنائت طبع‌شان است. این پیروزی تا زمانی که ایمان و باورمان را به درستی حرکت و انقلاب‌مان از دست ندهیم، با ماست. بی‌شک حرکت در این مسیر سختی‌ها، دشواری‌ها و موانع خاص خود را خواهد داشت و باید از جان، مال و آبرو برای رسیدن به مقصود مایه گذاشت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات