صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸  ، 
کد خبر : ۲۹۱۶۳۰

اخبار کوتاه

خبار کوتاه
محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در جلسه مشترک مدیران اداری و قضایی استان تهران درباره آخرین وضعیت تبدیل زندان اوین به پارک گفت: در این خصوص با آقای جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها مذاکراتی داشته‌ایم و امیدواریم در دوره دوم ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی در قوه قضائیه، زندان اوین به یک پارک عمومی برای شهروندان تهرانی تبدیل شود.
حجت‌الله میرزایی در یادداشتی درباره کاهش قیمت کالاها در اردیبهشت با تأکید بر اینکه تورم منفی در کنار شاخصه‌هایی، مانند تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی و... نشانه‌های خوبی نبوده و بیانگر آن هستند که تولید در وضعیت رونق اقتصادی قرار ندارد، نوشت: دولت باید برنامه‌های خود را در اقتصاد تغییر دهد.
آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به کمبود عالم به‌نام در تهران، گفت: تهران با جمعیت ۱۲ میلیونی با کمبود عالم مواجه است و این در حالی است که در قدیم عالمان زیادی در این شهر حضور داشت.
دو تن از نمایندگان اهل تسنن به هیئت‌رئیسه مجلس راه پیدا کردند. محمد قسیم عثمانی، نماینده بوکان و  عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده مردم نقده نخستین نمایندگان اهل سنت هستند که به هیئت‌رئیسه مجلس راه یافتند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اقدامات نظامی در میدان سوریه ادامه دارد و وضعیت اطراف دمشق و حلب روزبه‌روز بهتر می‌شود، گفت: شکست مفتضحانه گروه‌های تروریستی در سوریه به تحمیل آتش‌بس منجر شد تا بتوانند در شمال سوریه اجازه بازسازی پیدا کنند.
غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی عجیب درباره دلایل شکست عارف در انتخابات ریاست مجلس با وجود ادعای پیروزی اصلاح‌طلبان، گفت: چه کسی گفته اصلاح‌طلبان در انتخابات پیروز شده‌اند؟!
«فیلیپ هاموند» وزیر خارجه انگلیس در سخنانی در دیدار با عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان درباره ایران اعلام کرد، توافق هسته‌ای با ایران به معنای چشم‌پوشی از دیگر اقدامات ایران در منطقه نیست.
با تصویب هیئت دولت، حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات