صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۲۹۲۶۱۷

اخبار کوتاه

در حالی که نیروهای آمریکایی از افشای محل پنهان شدن سرکرده گروهک تروریستی داعش امتناع می‌کنند، احمد الاسدی، سخنگوی حشد الشعبی فاش کرده است: البغدادی قطعاً در داخل اراضی عراق است. برخی ناظران معتقدند، بین حشد الشعبی و وزارت دفاع آمریکا رقابت شدیدی برای رسیدن به البغدادی شکل گرفته است؛ پنتاگون درصدد است البغدادی را مانند ابومصعب الزرقاوی با یک ضربه هوایی به قتل برساند؛ اما حشد الشعبی به دنبال دستگیری سرکرده داعش است.
موسی قربانی، نماینده چهار دوره مجلس گفت: در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد اتفاقات زیادی افتاد. او اعلام کرد قانون را اجرا نمی‌کنم و اجرا هم نکرد. دستورات رهبری را با کندی یا با ناراحتی اجرا می‌کرد. برخی از مردم که به احمدی‌نژاد رأی دادند، نگران تکرار این رفتار در صورت حضور و پیروزی او در انتخابات سال آینده هستند.
وزارت دفاع فرانسه با انتشار گزارشی اعلام کرد، صادرات سلاح این کشور در سال ۲۰۱۵ به رقم ۱۶میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورو رسیده که در مقایسه با سال پیش از آن، دو برابر افزایش یافته است. این افزایش صادرات بیش از همه مربوط به فروش هواپیماهای جنگنده رافائل به کشورهای خارجی، از جمله کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است.
برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت ورزش با ایجاد تغییراتی در چارت تیم‌های استقلال و پرسپولیس، برای این تیم‌ها مدیرکل حراست انتخاب کرد. پیش از این، تیم‌ها چنین مسئولی نداشتند، اما پاره‌ای از اتفاقات رخ داده در ماه‌های گذشته، سبب شده است تا چنین مسئولی برای این باشگاه‌ها معرفی شود.
محمد قسیم عثمانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه حاکم بر فراکسیون امید چه در میان اعتدالگرایان و چه در میان اصلاح‌طلبان، نگاهی اعتدالی و غیرتندروانه است؛ در فراکسیون امید تمایلی به رویکردهای مجلس ششم وجود ندارد؛ چراکه فراکسیون بسیار پخته‌تر از گذشته در حال اداره شدن است.
خبرگزاری رویترز گزارش داد، رئیس‌جمهور ترکیه در حاشیه نشست امنیت هسته‌ای واشنگتن، با وزیر انرژی رژیم صهیونیستی دیدار و دو طرف درباره سوریه و ایران صحبت کردند. وزیر انرژی رژیم صهیونیستی ضمن تأیید دیدارش با اردوغان، گفت: «این دیدار، در جوی بسیار خوب برگزار شد.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات